|
| |
Мешканцям району до відома
Звіт голови районної ради До вашої уваги пропонується звіт голови Київської районної в м. Полтаві ради про проведену роботу за рік. Відповідно до пункту 17 статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», голова районної ради має щорічно звітувати перед радою про результати своєї діяльності. Минулого року це було у кінці жовтня. Тож сьогодні пропонується до вашої уваги інформацію за звітний період. За цей час відбулося 12 сесій, з яких дві – позачергові. Розглянуто 638 питань (з них 594 - земельні). Серед основних питань, що ми з вами розглянули, — питання соціально-економічного розвитку району, формування бюджету та внесення при необхідності до нього змін, затвердження заходів у рамках районних програм, тощо. Питання, що заплановані для розгляду на сесіях районної ради, попередньо розглядаються на засіданнях профільних депутатських комісій. У раді їх працює шість. За цей період проведено 55 засідань: - постійною депутатською комісією з питань економічної політики, планування бюджету та фінансів — 15, голова депутатської комісії — Сорока В.Є., - постійною депутатською комісією мандатною, з питань регламенту, депутатської діяльності та етики – 11, голова — Власенко О.Ю., - постійною депутатською комісією з питань розвитку території, використання земельних ресурсів, будівництва, інвестицій та розвитку підприємництва – 11, голова — Запара В.Є., - постійною депутатською комісією з питань комунального господарства та екології - 5, голова — Мельник Є.А., - постійною депутатською комісією з питань законності, правопорядку, прав людини, боротьби зі злочинністю, зв'язків з об'єднаннями громадян - 6, голова комісії — Грузда Д.Є., - постійною депутатською комісією з питань соціального захисту, материнства, дитинства, питань молодіжної політики, охорони здоров'я, освіти, спорту, культури, зв'язків зі ЗМІ - 7, голова комісії – Мовчан Т.С. Крім того, проведено три спільні засідання депутатських комісій. Хочу також відзначити й чітку та результативну роботу Президії. В рамках її компетенції - узгодження порядків денних сесій районної ради, вирішення спірних питань. Важливою складовою нашої роботи є організація і ведення діловодства, контроль документообігу, а також забезпечення безперебійної роботи виконкому. В загальному відділі виконавчого комітету проводиться реєстрація документів, що надходять від громадян, з органів влади вищого рангу, підприємств, установ , організацій. За звітний період з 01.10.2017 по 30.09.2018 надійшло 4712 документів. З них: - звернень громадян – 2680; - прийнято на особистому прийомі керівництвом виконкому – 53, особисто головою районної ради проведено 34 особистих прийоми; - запитів на інформацію -35; - зареєстровано вхідної/вихідної кореспонденції – 2032. Із загальної кількості питань, з яких звертаються громадяни (2680), більшість становлять такі: - погодження перепланувань у квартирах (домоволодіннях), виготовлення будівельних паспортів, тощо -294; - земельних відносин (виділення, передача у власність земельних ділянок, тощо) -1015; - соціального захисту -387; - комунального господарства – 79; - сім'ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту -548; - архівні довідки по заробітній платі з підприємств, що ліквідовані (архів знаходиться на збереженні у виконавчому комітеті) – 167; - діяльність органів місцевого самоврядування – 38; - інше – 152. Підняті громадянами проблеми ретельно розглядаються профільними спеціалістами виконкому, вживаються заходи по розв'язанню порушених питань або надаються вичерпні та обґрунтовані роз'яснення, приймаються відповідні рішення. Питома вага прийнятих рішень - це вирішення проблем, які піднімають у своїх зверненнях мешканці району. За період з 01.10.2017 по 30.09.2018 проведено 33 засідання виконавчого комітету й прийнято 334 рішення, на яких розглянуті питання щодо: -соціально-правового захисту дітей району, які опинилися у складних життєвих обставинах; - благоустрою; - проведення робіт у квартирах ,домоволодіннях, уточнення та надання адрес; - підсумків роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті; - роботи з підготовки до проведення опалюваного сезону та його підсумки; - соціального захисту населення; - роботи територіального центру соціального обслуговування населення; - стану погашення заборгованості по платежах до Пенсійного фонду підприємствами району; - роботи адміністративної комісії; - роботи управлінь, відділів виконкому, комісій створених радою та її виконавчими органами. За період з 01.10.2017 по 30.09.2018 року до виконкому звернулось 183 учасника АТО та учасника бойових дій з різних питань, більшість з них порушують питання, що стосується земельних ділянок на території Київського району (виділення, передача у власність, надання інформації про вільні земельні ділянки, тощо). Ефективна робота та чітке виконання усіх районних програм і заходів у частині їх фінансування залежить від роботи фінансового управління. З 2011 року районний бюджет є стовідсотково дотаційним. Рішенням другої позачергової сесії Полтавської міської ради від 25.02.2016 р «Про визначення обсягу і меж повноважень, які здійснюють районні у місті Полтаві ради» та відповідно до ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та ст. 93 Бюджетного Кодексу України Київській районній у м. Полтаві раді надано бюджетні повноваження в частині власних та делегованих повноважень. Станом на 01.10.2018 року дохідна частина загального та спеціального фондів районного бюджету на 2018 рік склала 346,3 млн. грн. Субвенції, які надходять транзитом через міський бюджет з державного бюджету на виконання делегованих державних повноважень, а саме на надання соціальних гарантій населенню, складають 90,2 % всіх запланованих надходжень ( 312,4 млн. грн.). Решта – це дотація на утримання бюджетних установ, що фінансуються з районного бюджету, та на виплату грошової компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги в сумі 29,0 млн. грн. та субвенція з міського бюджету в сумі 4,8 млн. грн. на виконання обласних, міських та районних програм. Обсяги загального фонду районного бюджету у 2017-2018 р. та субвенції з міського бюджету Найменування показників | План з | Фактичні | План на рік станом | Виконання станом | Порівняння план 2018 / до фактичного виконання 2017 у відсотках | урахуванням | надходження | на 01.10.2018 року | на 01.10.2018 | змін на 2017 рік | за 2017 року |
| року |
| | | |
| |
| | | | Субвенція на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, та допомоги по догляду за особами з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, компенсаційної виплат | 95 265 600,00 | 93 118 853,36 | 107 820 600,00 | 71 601 006,59 | 116% | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот | 214 711 915,00 | 213 146 378,41 | 202 518 600,00 | 158 229 066,84 | 95% | Субвенція на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету | 32 188,79 | 32 188,79 | 24 600,00 | 21 213,65 | 76% | Субвенція на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною", оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплату соціальної допомоги на утримання дитини в сім'ї патронатного вихователя за рахунок сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною", оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплату соціальної допомоги на утримання дитини в сім'ї патронатного вихователя | 65 300,00 | 65 296,50 | 71 680,00 | 53 249,94 | 110% | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для сімей загиблих осіб, визначених абзацами 5 - 8 пункту 1 статті 10, а також для осіб з інвалідністю I - II групи, визначених пунктами 11 - 14 частини другої статті 7 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", та осіб, які втратили функціональні можливості нижніх кінцівок, інвалідність яких настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, та потребують поліпшення житлових умов | 1 356 584,00 | 1 356 552,53 | 2 011 827,00 | 2 011 827,00 | 148% | Інші додаткові дотації | 21 480 381,00 | 21 473 157,48 | 28 993 900,00 | 20 828 791,66 | 135% | Інші субвенції з міського бюджету | 3 753 017,00 | 3 248 860,91 | 4 370 490,00 | 2 228 768,91 | 135% | в тому числі: | |
| | | | благоустрій | |
| 10 000,00 | | | на утримання ОСН | 73 817,00 | 73 700,70 | 119 500,00 | 59 834,47 | 162% | утримання громадських формувань | 112 000,00 | 112 000,00 | 192 000,00 | 89 103,00 | 171% | виконання власних повноважень | 210 300,00 | 209 163,49 | 290 000,00 | 210 665,74 | 139% | проведення громадських робіт | 195 600,00 | 179 428,62 | 195 600,00 | 137 974,95 | 109% | оплату послуг зв'язку | 905 201,00 | 905 191,30 | 1 389 640,00 | 1 025 254,08 | 154% | виконання міської Програми Турбота", в тому числі: | 2 256 100,00 | 1 769 376,80 | 2 173 750,00 | 705 936,67 | 123% |
| |
| | | | харчування малозабезпечених | 199 200,00 | 199 200,00 | 198 990,00 | 143 070,00 | 100% | поліграфічна продукція для вітання пенсіонерів | 130 000,00 | 119 596,80 | 174 360,00 | 128 186,67 | 146% | матеріальна допомога інвалідам і ветеранам | 1 735 000,00 | 1 258 680,00 | 1 540 200,00 | 174 480,00 | 122% | фінансова підтримка громадських організацій інвалідів і ветеранів | 191 900,00 | 191 900,00 | 260 200,00 | 260 200,00 | 136% | | |
| | | | Субвенція на соціальний захист за рахунок обласної субвенції | 313 238,00 | 288 237,82 | 454 701,00 | 274 725,02 | 158% |
| |
| | | | РАЗОМ ДОХОДІВ (ЗАГАЛЬНИЙ ФОНД) | 336 978 223,79 | 332 729 525,80 | 346 266 398,00 | 255 248 649,61 | 104% | Так, станом на 01.10.2018 року на надання різноманітних допомог сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, дітям-інвалідам, допомоги по догляду за хворими витрачено понад 71,7 млн. грн.; на надання пільг та субсидій населенню на оплату комунальних послуг витрачено біля 158,5 млн. грн.; на виплату грошової компенсації за належні для отримання житлові приміщення для пільгових категорій витрачено 2,0 млн. грн.; на утримання бюджетних установ району та на виплату грошової компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги, витрачено 20,8 млн. грн. У 2018 році в районі фінансуються наступні програми: 1.Програма економічного і соціального розвитку Київського району м. Полтави на 2018 рік. Станом на 01.10.2018 року на виконання Програми заплановано 302 000,00 грн., з них за рахунок субвенції з міського бюджету – 300 000 грн. та 2 000 грн. – за рахунок дотації (виконано 212 666 грн.). З них: 1.1. На заходи для ветеранів Другої світової війни до Дня Перемоги та Дня Міста – заплановано 85182 грн. (витрачено 72749 грн.); 1.2. На заходи до Дня району – заплановано 108442грн. Всі асигнування використано. 1.3. На заходи для дітей та молоді району – заплановано 52000 грн. (витрачено 19500 грн.). Решта асигнувань буде витрачено на святкування Новорічних та Різдвяних свят. Крім цього, виконавчий комітет звернувся до міської ради з проханням виділити додатково 117500 грн. на вищевказану мету. 1.4. На заходи, присвячені державним святам – заплановано 46 376 грн. (використано 11975 грн.). Решта асигнувань освоєна у жовтні поточного року на проведення заходів до Дня захисника України. 1.5. На заходи по благоустрою району – заплановано 10000 грн. Видатки не проводились. 2. Програма сприяння діяльності органів самоорганізації населення у Київському району м. Полтави на 2017-2020 роки. Річний план становить 119 500 грн. За дев'ять місяців поточного року виконано 59,8 тис. грн. (59 834 грн.) 3. Комплексна цільова програма боротьби зі злочинністю Київського району м. Полтави на 2016-2020 роки. Річний план видатків становить 192 000 грн. Використано 89 103 грн. Слід зазначити, що матеріальне заохочення за третій квартал виплачено 3 жовтня 2018 року у сумі 46800 грн. 4. Програма соціального забезпечення та соціального захисту населення м. Полтава «Турбота» на 2018 рік в частині заходів по Київському району. На виконання передбачені кошти в сумі 2,1 млн. грн. (2 173 750 грн.). на 1.10.2018 освоєно 706,0 тис. грн. (705 9367 грн.) З них: 4.1. Харчування малозабезпечених громадян району – 198 990 грн. (профінансовано 143 070 грн. за період з січня по вересень включно); 4.2. Поліграфічна продукція для вітання пенсіонерів – 174 360 грн. (витрачено 128 187 грн.); 4.3. Одноразова матеріальна допомога інвалідам - заплановано 1 540 200,00 грн. (витрачено 174 480 грн.). Левова частка коштів буде освоєна у жовтні для виплати матеріальної допомоги до Дня осіб з інвалідністю. 4.4. Фінансова підтримка громадських організацій інвалідів і ветеранів – 260200 грн. Всі асигнування витрачено. 5. Міська Програма зайнятості населення. В частині заходів по Київському району заплановано 195600,00 грн. (Виконано 137 984,95 грн.). 6. Обласна комплексна Програма соціального захисту і соціального забезпечення населення області на 2013-2020 роки в частині передачі субвенції з обласного бюджету через міський бюджет в сумі 454 701 грн. На сьогодні відфінансовано 274 725,02 грн. (пільги на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок ЧАЕС, оздоровлення чорнобильців, поховання учасників бойових дій, встановлення стаціонарних телефонів ). Необхідно зазначити, що при формуванні бюджету на 2018 рік не були виділені асигнування на виконання власних повноважень та виконання районних програм, але за період січень-жовтень поточного року виконавчий комітет Київської районної в м. Полтаві ради регулярно звертався і звертається до Полтавської міської ради, відповідної профільної депутатської комісії міської ради та міського бюджетно-фінансового управління з питання формування бюджету та надання додаткових асигнувань. На сьогоднішній день потреба в асигнуваннях на вищевказані цілі забезпечена повністю. Забезпечення реалізації державної соціальної політики у сфері соціального захисту населення є основним завданням роботи однойменного управління. Станом на 01.10.2018 року на обліку в управлінні перебуває 7189 отримувачів різних видів допомог. На виплату зазначених допомог передбачено 105 млн.652 тис. грн. Сьогодні на управління соціального захисту покладається особлива відповідальність – забезпечити соціальний захист тим, хто змушений був залишити свої домівки, а саме – вимушеним переселенцям. Станом на 01.10 2018 р. в управлінні зареєстровано 3542 переселенця, яким призначено компенсацію на проживання та оплату житлово-комунальних послуг. Пріоритетним напрямком в роботі управління залишається виконання програми житлових субсидій . На обліку в управлінні перебуває 22770 сімей, які отримують субсидію. Для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг, твердого палива та скрапленого газу по призначеним субсидіям передбачено 166 млн.563 тис. грн. Перевірку правильності призначених соціальних допомог та цільового використання коштів, спрямованих на їх виплату, здійснюють головний державний соціальний інспектор та державний соціальний інспектор. Соціальними інспекторами в поточному році з метою підтвердження права сімей на призначення субсидій, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям та державної допомоги сім'ям з дітьми проведено 1090 обстежень сімей. Здійснено 25263 перевірки достовірності інформації про доходи та майновий стан одержувачів допомоги, всього виявлено 80 випадків неповної або недостовірної інформації про доходи та майновий стан одержувачів зазначених видів допомоги на суму 240 тис. грн. На сьогодні вся сума вже повернута до бюджету. На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.2003р. №117 «Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги» управління забезпечує включення та підтримку в актуальному стані інформацію про осіб, які мають право на пільги . Зібрана в ЄДАРП інформація використовується для перевірки достовірності поданих відомостей підприємствами – надавачами послуг та проведення з ними розрахунків за надані послуги пільговикам. Станом на 01.10.2018р. на обліку в Єдиному державному реєстрі пільговиків перебуває 27944 мешканця району. На покриття збитків організацій – надавачів послуг за надані пільги передбачено 35млн.986 тис. грн. У зв'язку з проведенням антитерористичної операції на сході нашої держави виникла потреба в здійсненні соціального захисту бійців, які захищали незалежність, суверенітет, та територіальну цілісність України. На обліку в управлінні перебуває 832 учасника бойових дій – учасників АТО, 23 мають статус інваліда війни, 15 бійців загинули, захищаючи свободу, незалежність та територіальну цілісність України, залишивши сім'ї без годувальника. 24 особи мають статус членів сім'ї загиблого, з них 8 – діти. Управлінням перераховані кошти за рахунок надання субвенції з державного бюджету для придбання квартир членам сім'ї загиблого учасника АТО Кандул Юлії Григорівні та ЇЇ дітям в розмірі 1млн.134тис.790 грн. На виконання Порядку виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей, затвердженого постановою КМУ від 28.03.2018 року № 124, управлінням були перераховані на спеціальний поточний рахунок Рубана Сергія Володимировича, учасник війни в Афганістані, кошти в сумі 877тис.45 грн. Санаторно-курортним лікуванням забезпечено 14 учасників АТО, а також 10 пройшли профнавчання для отримання іншої водійської категорії. З метою збереження, відновлення або компенсації порушених психічних функцій, якостей, особистого та соціального статусу пройшли психологічну реабілітацію 5 учасників АТО. Питання щодо створення необхідних умов , які дають можливість інвалідам вести повноцінний спосіб життя згідно з індивідуальними здібностями і інтересами постійно перебуває в полі зору працівників управління. Станом на 01.10.2018р. 30 інвалідів забезпечені кріслами колісними та 79-засобами реабілітації , протезно -ортопедичними виробами – 837 осіб. Управлінням соціального захисту населення проводиться робота по забезпеченню путівками на санаторно-курортне лікування інвалідів та ветеранів війни. В поточному році путівки отримали 231 особа. Потребують оздоровлення 874 особи, які будуть забезпечені санаторно-курортним лікуванням в порядку черговості. В 2018 році на обліку в управлінні перебуває 1022 особи , постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи. На компенсаційні виплати громадянам постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи з Державного бюджету виділено 1млн.446 тис. грн. Гострою залишається проблема по заборгованості із виплати заробітної плати. Згідно із статистичними даними станом на 01.10.2018 р. загальна сума заборгованості по 7 підприємствах району склала 4млн.594 тис. грн., в тому числі: - по 1 економічно активному підприємству – 1 тис.800 грн. ( Полтавський регіональний центр « Інваспорт»; - по 2 економічно неактивних підприємствах – 484 тис. грн. ( ДНТП «Бурова техніка», ТОВ «Полтава – маяк»; - по 4 підприємствах, що визнані банкрутом – 4млн.107,9 тис. грн. ( ДП «Полтаванафтогазгеологія», ЗАТ «Мостобудівельне управління № 8», ТОВ «Завод ГРЛ», ТОВ « Ланнівський молочний комбінат». Соціальне обслуговування окремої категорії населення - громадян похилого віку, інвалідів, хворих, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги за місцем проживання та в умовах денного перебування покладено на Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг). Установа діє на підставі Положення про територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) виконкому Київської районної в м. Полтаві ради, затвердженого рішенням дванадцятої сесії VII скликання від 25 серпня 2016 року. Для комплексного надання якісних соціальних послуг громадянам похилого віку та інвалідам у ній працюють: - відділення соціальної допомоги вдома; - відділення денного перебування; - відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги. Загальна чисельність штату працівників територіального центру складає 96,25 штатних одиниць. За звітний період територіальним центром було виявлено та надано соціальних послуг 4012 особам. Пріоритетним напрямком роботи залишається надання соціально-побутової допомоги одиноким непрацездатним громадянам в домашніх умовах. Робота в цьому напрямку забезпечується 60-ма працівниками відділення соціальної допомоги вдома, які постійно обслуговують 648 осіб. Зазначена категорія осіб отримує понад 30-ть заходів, які складають зміст соціальної послуги «догляд вдома». Все це дозволяє одиноким людям відчути підтримку і турботу. Іншою формою обслуговування непрацездатних громадян є отримання послуг в приміщенні територіального центру (формування та підтримка навичок самообслуговування; спостереження за станом здоров'я; психологічна підтримка; організація денної зайнятості, дозвілля, тощо), що забезпечується працівниками відділення денного перебування. Працівники відділення застосовують індивідуальний підхід до кожного відвідувача. Заняття проводяться з урахуванням віку, стану здоров'я, уподобань. Враховуючи вищезазначені критерії організовані наступні групи : - для людей похилого віку, без особливих проблем ; - для відвідувачів після перенесення інсультів; - хворим з травмами хребта; - відвідувачам після операцій на суглобах. Для забезпечення комплексного підходу застосовується масаж, заняття на тренажерах, синглето-киснева терапія, аромотерапія, дослідження рівня цукру в крові, тощо. Постійно проводяться лекції, тренінги, бесіди, які спонукають вести здоровий спосіб життя. Одним з проектів, що має на меті впровадження та практичну реалізацію принципу навчання впродовж всього життя і допомагає пережити людям, які вийшли на пенсію, особистісну драму переходу від одного способу життя до іншого є «Університет третього віку». Проект має на меті сприяти розвитку та просвітницькій діяльності зазначеної категорії і знайомити їх з новими для себе речами. А головне – цінувати і любити себе у будь-якому віці. Особи похилого віку отримують необхідні для повноцінного існування в сучасному світі знання, відчувають себе потрібними суспільству, усвідомлюють, що життя продовжується і межі пізнання не існує. А ще «Університет третього віку» дозволяє пенсіонерам розкрити у собі ті таланти, які були притиснуті роботою, клопотами і родинними проблемами, дає можливість познайомитися з новими цікавими людьми, знайти друзів, пізнати нове. «Університет третього віку» діє з 2011 року. На даний час університет налічує 7 факультетів: - Декоративно-ужиткового мистецтва. - Здоровий спосіб життя. - Новітні інформаційні технології . - Хорового співу - театр народного мистецтва «Берегиня». - Іноземні мови (англійська мова). - Психологія. - Правова грамотність. Викладачами «Університету третього віку» є не тільки працівники територіального центру, а й волонтери: - викладачі Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського, які проводять тематичні лекції та майстер-класи; - майстри – волонтери, які ведуть мистецькі майстер-класи. Працівники відділення постійно проводять тематичні заходи, зокрема: - зустрічі з цікавими людьми (поетами, письменниками, музикантами, тощо) - концерти за участю театру народного мистецтва «Берегиня» та хорових колективів інших територіальних центрів міста; - виставки та конкурси; - екскурсії в музеї міста. В територіальному центрі працює «соціальний офіс», метою якого є надання консультацій людям похилого віку та інвалідам району з питань чинного законодавства та інформації, необхідної для вирішення складної життєвої ситуації. Для цього територіальний центр уклав меморандуми про співпрацю з: - Другим полтавським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги; - Полтавською обласною організацією Товариством Червоного Хреста України; - Полтавським об'єднаним управлінням пенсійного фонду України. В установі постійно надаються послуги перукаря, швачки, з прання білизни, бібліотеки, «соціального таксі», пункту прокату засобів реабілітації (палиці, милиці, інвалідні візки) тощо. З метою підвищення ефективності та реального наближення надання соціальних послуг населенню віддалених куточків району (с. Яківці, с. Івонченці, с. Рибці) при територіальному центрі діють виїзні бригади, до складу яких входять спеціалісти різного профілю (психолог, медичний працівник, перукар, фахівці УСЗН , ПФ та інші) . В рамках виконання міської програми «Турбота» одинокі малозабезпечені інваліди та люди похилого віку, дохід яких не перевищував 1,5 прожиткового мінімуму отримують безкоштовне харчування. На зазначені цілі було виділено в 2017 р. - 199, 2 тис. грн. , а в 2018- 199 тис. грн. За звітний період харчувалося 37 осіб. З метою розширення видів соціальних послуг для одиноких непрацездатних громадян територіальний центр залучає на волонтерських засадах учнів професійно-технічних училищ (Ліцей сфери послуг та Полтавське вище міжрегіональне професійне училище), які надають послуги з дрібного ремонту помешкань та перукарські послуги. Обслуговування здійснюється безкоштовно та за плату відповідно до тарифів на платні соціальні послуги. Так, за звітний період платних послуг було надано на 34,18 тис. грн. – 303 особам. Одним з напрямків роботи територіального центру є робота по залученню благодійної допомоги (кошти, ліки, продукти, промтовари та послуги ). В 2016 році додатково була збільшена на 66.9 м 2 площа орендованого приміщення, яка потребувала капітального ремонту. В жовтні-грудні 2017 року був проведений капітальний ремонт приміщення територіального центру на суму 291,970 тис.грн (часткова заміна вікон, дверей, ремонт і утеплення підлоги в залі ЛФК, тощо). Для надання більш якісних соціальних послуг було придбано тренажер - бігову доріжку та дошку Євмінова. Адміністрація територіального центру постійно працює над підвищенням кваліфікації працівників, проводяться семінари, тренінги, тощо. Відповідно до законодавства проводиться атестація. Фахівці територіального центру проходить навчання за напрямом «соціальна робота» у вищих навчальних закладах та долучаються до фахових курсів підвищення кваліфікації.
Значна увага приділяється і пенсійному забезпеченню мешканців району. У районі в повному обсязі забезпечено виплату пенсій та грошової допомоги майже 28,0 тис. пенсіонерам. Станом на 01.10.2018 року середній розмір пенсії склав 2574 грн., що більше на 40%, або на 740 грн. в порівнянні з відповідним періодом минулого року. Місячна потреба на фінансування пенсійних виплат теж зросла в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 38% і складає 70,6 млн. грн. Незважаючи на складну економічну та суспільно-політичну ситуацію в країні, яка впливає як на динаміку надходження коштів, так і на забезпечення фінансовими ресурсами солідарної системи пенсійного страхування, призначення, перерахунки та виплата пенсій у районі здійснюються відповідно до норм чинного законодавства своєчасно та в повному обсязі. З початку року план надходження коштів зі сплати страхових внесків по Київському району виконано в повному обсязі. За 9 місяців 2018 року до бюджету Фонду надійшло 10,0 млн. грн. Найвагомішим питанням в управлінні залишається питання погашення заборгованості. Станом на 01.10.2018 року загальна заборгованість по сплаті платежів до Пенсійного фонду підприємств Київського району м. Полтави складає 62,9 млн. грн., в тому числі 59,7 млн. грн. сума боргу 11 підприємств, яких визнано банкрутами. Найбільші підприємства-банкрути: - ВАТ ПЗ « Полтавський завод газорозрядних ламп» — загальний борг складає 45,0 млн. грн.; - дочірнє підприємство «Полтаванафтогазгеологія» Національної акціонерної компанії «Надра України» — загальний борг складає 9,6 млн. грн.; - ТОВ «Завод газорозрядних ламп» — загальний борг складає 2,5 млн. грн.; - ПАТ «БМУ-2» Полтаванафтогазбуд — загальний борг складає майже 888,0 тис. грн.; - ПАТ «Демітекс» має загальний борг – 818,0 тис. грн.; Сума заборгованості підприємств з безнадійним статусом боргу та банкрутів складає 60,2 млн. грн., або 95,7 % від загального боргу. З початку року сума загальної заборгованості по району збільшилась на 1,1%, або на 0,7 млн. грн. за рахунок невідшкодування підприємствами району витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах. Вся заборгованість охоплена заходами примусового стягнення та постійно проводиться аналіз ефективності даних заходів. З органами Державної виконавчої служби забезпечується тісна співпраця. З початку року завдяки спільним заходам, проведеним з відділом державної виконавчої служби в рахунок погашення заборгованості, надійшло 262,3 тис. грн. Ведеться робота щодо наближення надання пенсійних послуг до громадян, розширюються можливості дистанційного обслуговування (отримання послуг без відвідування органів Пенсійного фонду України). Зміни в обслуговуванні громадян передбачають повне перезавантаження - і зміну технологій, і скорочення документообігу, і зміну підходів в організації роботи. Реалізовано два нових сервіси Фонду - SMS-інформування про факт сплати (несплати) роботодавцем страхових внесків і зарахування (незарахування) відповідного періоду до стажу для фізичних осіб та дистанційна видача довідок з підтверджуючим QR-кодом про розмір пенсій, страховий стаж, заробітну плату й сплачені внески як для фізичних так і для юридичних осіб. Не можна залишити поза увагою й соціально-правовий захист найвразливішої категорії населення нашого району – дитячого. У нашій установі ця робота реалізується через діяльність служби у справах дітей. За інформацією, зібраною службою у справах дітей, на території Київського району м. Полтави проживає 18 508 осіб дитячого населення. З них: - організованих (діти, що відвідують д/с) – 4 385 осіб; - неорганізовані (діти, що не відвідують д/с) - 2 736 осіб; - школярі – 9 876 осіб; - підлітки – 1 511 осіб. Всього на обліку в службі у справах дітей станом на 01.10.2018 перебуває 158 дітей, з них: - дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – 127 осіб; - дітей, які опинились у складних життєвих обставинах - 31 особа. Із загальної кількості дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – 127 осіб, влаштовані до сімейних форм виховання 116 дітей (91 %). Перебувають у державних закладах, та підлягають усиновленню 11 дітей (9 %). З числа дітей, котрі перебувають під сімейними формами виховання, влаштовано: - під опіку, піклування – 105; - тимчасово влаштовано в сім'ю рідних – 1; - у прийомні сім'ї – 7; - у дитячі будинки сімейного типу – 3. Однією із основних функцій служби у справах дітей – є забезпечення соціально-правового захисту дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах, захисту їх житлових і майнових прав, забезпечення права кожної дитини на виховання в сім'ї. За звітний період посиротіло 16 дітей, з них влаштовано до сімейних форм виховання (опіка чи піклування) - 14 дітей.
Влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. За звітний період надійшло повідомлення про 1дитину, яку залишили в закладі охорони здоров'я, на сьогоднішній день набрало сили рішення суду про її усиновлення. Відмовні діти в пологовому будинку та їх влаштування. За звітний період усиновлено 5 дітей - 1 дитина усиновлена громадянами України, 4 іноземними громадянами, з них: 3 дітей складають сімейну групу (серед громадян України не знайшлось бажаючих усиновити одночасно 3-ох дітей), 1 дитина-інвалід. Кількість усиновлених дітей Як зазначалося вище, станом на 01.10.2018 на обліку служби у справах дітей перебуває 31 дитина, яка проживає у складних життєвих обставинах. У таких сім'ях систематично проводиться робота направлена на виправлення батьків із асоціальною поведінкою. У разі відсутності позитивних зрушень працівниками служби у справах дітей, як крайній захід, порушується питання про позбавлення батьків батьківських прав, чи у випадку реальної загрози життю та здоров'ю дитини – приймається рішення органу опіки та піклування про негайне вилучення дітей із сім'ї, згідно із ст. 170 СКУ. Протягом звітного періоду службою у справах дітей підготовлено 1(Романова) заяву на позбавлення батьківських прав 1 матері по відношенню до 1 дитини та 3 (Лещенко, Борисенко, Ніколаєнко) заяви про відібрання 3 дітей у 4 батьків без позбавлення їх батьківських прав. Всі позовні вимоги задоволені. 1 дитину влаштовано до бабусі під опіку, 1 дитину повернуто в сім'ю в зв'язку з тим, що загроза життю та здоров'ю дитини минула (Лещенко Марія – дитина хворіла на анорексію, відмовлялась належним чином харчуватися), 2 дитини перебувають в державному закладі. На сьогоднішній день проводиться робота щодо влаштування їх під сімейні форми виховання. В Київському районі м. Полтави функціонує прийомна сім'я Бобирь, в якій виховується дитина Купцова Наталія Валеріївна, 20.06.2005 р. н. З прийомними батьками проводиться робота щодо подальшого усиновлення дитини. Працівники служби у справах дітей приділяють особливу увагу захисту житлових прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. На теперішній час на обліку служби у справах дітей перебуває 127 дітей цієї категорії. Із загальної кількості 97 осіб мають житло, а саме на праві власності – 18 дітей; на праві користування (де діти мають тільки реєстрацію) – 79 дітей. Не мають ніякого житла 30 дітей. Протягом поточного року на квартирний облік в житловому відділі міськвиконкому поставлено 3 дитини з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. За останні 3 роки лише 1 дитина (Опаренко) з числа дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування отримала кімнату в гуртожитку за адресою: м. Полтава, пров. Клубний, 4. Станом на 01.10.2018 на квартирному обліку в житловому відділі міськвиконкому перебуває 46 дітей-сиріт і дітей позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа, а саме: від 16 до 18 років – 3 дитини; від 18 до 23 років – 20 осіб; від 23 до 35 років – 23 особи. Питання соціально-правового захисту дітей із сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах систематично розглядаються на засіданнях комісії з питань захисту прав дитини з наступним затвердженням прийнятих рішень виконавчим комітетом. Протягом звітного періоду проведено 16 засідань комісії де розглянуто 102 питання. Також протягом звітного періоду відбулось 3 засідання районного штабу профілактики, на яких розглянуто 14 звернень навчальних закладів, надано правову, консультативну, соціальну допомогу 16 дітям, прийняті рішення про притягнення до адміністративної відповідальності за ст. 184 КУпАП 2 батьків, котрі неналежним чином виконують батьківські обов'язки. За звітний період відбулось 2 засідання Координаційної ради у справах дітей. На них розглядалися питання щодо соціально-правового захисту дітей району, покращення взаємодії між суб'єктами соціальної роботи. Під час літньої кампанії діти пільгових категорій були оздоровлені в таборах відпочинку шляхом розподілу путівок управлінням у справах сім'ї, молоді та спорту міськвиконкому згідно поданих заяв. Було оздоровлено 73 дитини-сироти та дитини, які позбавлені батьківського піклування, також 25 дітей, які проживають в складних життєвих обставинах. Одним із пріоритетних напрямків у діяльності районної ради є організація комплексу робіт, спрямованих на належне утримання території та створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого для мешканців довкілля. Цими питаннями займається відділ з питань забезпечення життєдіяльності району. У відповідності з розподілом повноважень між міським та районним органом влади, райвиконком продовжує здійснювати значний обсяг робіт, а це: підготовка до опалювального сезону відомчого житла та будинків ЖБК та ОСББ; контроль за санітарним станом району; співпраця з ОСН; питання цивільного захисту населення; робота з приватизаційними паперами, тощо. Відділ докладає максимум зусиль для забезпечення тісної співпраці з органами самоорганізації населення, інспекцією по контролю за благоустроєм, екологічним та санітарним станом міста, комунальними підприємствами, керівниками шкільних та дошкільних закладів, організації роботи по підтримці належного санітарного стану на прилеглій до виконкому території. Зважаючи на певні складнощі, протягом 2017-2018 років відділом проводилася та проводиться робота з: - вирішення питань з упорядкування та благоустрою території району та його селищ (організаційна робота); - організаційна допомога комунальним службам з розчищення від снігу узбіч вулиць району та доріг, які ведуть до селищ, посипання піщано-сольовою сумішшю зупинок громадського транспорту; - прийняття участі у рейдах спільно з працівниками КАТП 1628 з укладання договорів з мешканцями селищ району на вивезення твердих побутових відходів; - забезпечення святкового оформлення, монтаж та демонтаж районних ялинок під час Новорічних свят; - силами працівників райвиконкому проведена робота по косовиці на території району; - організація робіт з підтримки належного санітарного стану на прилеглій до виконкому території, в тому числі висадженню кущів, квітів та саджанців дерев та їх своєчасний полив; - на виконання розпорядження міського голови за № 24-р від 04.04.2018 року було проведено двомісячник чистоти та благоустрою в районі з 4 квітня по 4 червня 2018 року. Під час проведення двомісячника 5 травня та 31 серпня на території району були проведені суботники, у яких взяли участь майже 250 осіб. У рамках проведення цих суботників було виконано низку робіт з приведення території району до належного санітарного стану. В осінньо-зимовий період 2017-2018 років мешканці району були забезпечені теплом, електроенергією, гарячою та холодною водою, природним газом. Підготовка до опалювального сезону 2018-2019 років пройшла на належному рівні. На теперішній час відомчі котельні, будинки ЖБК і ОСББ готові до початку опалювання. Протягом весняно-літнього періоду було врешті-решт вирішене питання обслуговування житлового фонду ДК ЖЕП "Будівельник", зокрема його багатоповерхівок. У зв'язку з припиненням на весні обслуговування вищезгаданого житлового фонду з боку ТОВ "Ваш Комфорт", це житло залишилося практично напризволяще і тільки завдяки зусиллям районного органу влади вдалося вирішити питання передачі його на обслуговування КП" ЖЕО №2" ПМР. На теперішній час з 16-ти багатоповерхових будинків ДК ЖЕП " "Будівельник" передані на обслуговування -14 (окрім будинків по пров. Шевченка, 3,7). Стосовно цих будинків, робота щодо передачі на обслуговування КП «ЖЕО 2» вже на завершальній стадії. Не залишається поза увагою виконкому і питання цивільного захисту населення. Керівникам підприємств, установ та організацій району було доведено про основні напрямки підготовки і завдання цивільного захисту та надано організаційно-методичні рекомендації щодо навчання керівників у сфері цивільного захисту, дій населення у надзвичайних ситуаціях. Відпрацьовані плани реагування на надзвичайні ситуації, які можуть виникнути на території району. Підсумовуючи вищесказане, відзначу, що робота райвиконкому в частині благоустрою та житлово-комунального господарства сконцентрована на постійному моніторингу ситуації в районі, участі у роботі комісій та співпраці з комунальними службами міста. Діяльність жодної установи з числа органів місцевого самоврядування неможлива без юридичного супроводу. Працівники юридичного відділу виконкому в 2017-2018 роках взяли участь у 743 засіданнях судів різних інстанцій, де розглядались спірні питання та надали 98 мешканцям району безкоштовні консультації з правових питань. На території Київського району міста Полтави діє 16 громадських формувань. Кожного дня на охорону громадського порядку виходить 25 - 30 народних правоохоронців, які закривають 7 маршрутів і чергують на 7 постах. За звітний період членами громадських формувань затримано 212 порушників громадського порядку та розкрито один злочин. № п/п | | 2017 рік | 2018 рік | 1. | Кількість громадських формувань з охорони громадського порядку | 15 | 16 | 2. | Затримано порушників громадського порядку | 65 | 212 | Важливою діяльністю виконавчого комітету Київської районної в місті Полтаві ради є: організація громадського контролю за дотриманням прав і законних інтересів засуджених та осіб, звільнених від відбування покарання; сприяння органам і установам виконання покарань у виправленні і ресоціалізації засуджених та створення належних умов для їх утримання, залучення до цієї діяльності громадських організацій, органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності та громадян; організація громадського контролю за поведінкою осіб яким встановлено громадський нагляд, проведення виховних заходів за місцем їх роботи (навчання) і проживання протягом невідбутої частини покарання; надання необхідної допомоги у соціальній адаптації (трудовому і побутовому облаштуванні) особам, звільненим від відбування покарання. При виконавчому комітеті Київської районної в м. Полтаві ради працюють адміністративна та спостережна комісії. За звітний період проведено відповідно 24 та 14 засідань цих комісій. № п/п | | 2017 рік | 2018 рік | 1. | Розглянуто протоколів | 281 | 512 | 2. | Накладено стягнень у вигляді штрафу на суму | 141728 грн | 255908 грн. | 3. | Добровільно сплачено штрафів | 21476 грн. | 51468 грн. | Найбільша кількість звернень надходить до відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету Київської районної у м. Полтаві ради. За період з 01.10.2017 р. по 30.09.2018 р. надійшло 1309 звернень громадян (із них 294 з питань будівництва, 1015 із земельних питань, в т. ч. 183 звернень від учасників бойових дій-учасників АТО), також 17 запитів на отримання публічної інформації, та проводилося листування з відповідними установами, організаціями та підприємствами. За вказаний період розглянуто і задоволено : - 174 звернення громадян про затвердження документації із землеустрою та передачу у власність 128 земельних ділянок (із них передано у власність 6 нових земельних ділянок учасникам бойових дій-учасникам АТО) і в оренду 40 земельних ділянок в існуючих домоволодіннях та з урахуванням попередньо наданих дозволів, - 256 заяв стосовно надання дозволів на виготовлення документації із землеустрою на земельні ділянки під існуючими домоволодіннями, в т.ч. 77 заяв щодо розробки проектів відведення земельних ділянок для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель та споруд, будівництва та розміщення індивідуальних гаражів (із них 28 дозволів надано пільговим категоріям населення, зокрема 25 - учасникам бойових дій-учасникам АТО та 3 іншим пільговим категоріям (1 багатодітній родині, 2 дітям війни), та 179 звернень стосовно надання дозволів на виготовлення технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості); - 42 заяви громадян щодо надання та уточнення адрес домоволодінням, гаражам, земельним ділянкам та квартирам; - 74 заяв стосовно погодження перепланувань в окремих квартирах багатоповерхових будинків та приміщеннях гуртожитків; - виготовлено та видано 106 будівельних паспортів на забудову земельних ділянок; - складено 67 протоколів про адмінправопорушення відповідно до ст.150 КУпАП в частині самовільного переобладнання та перепланування приміщень; - розглянуті інші питання, зокрема надання інформації про відповідність місця розташування побудованих садибних житлових будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд вимогам державних будівельних норм, складання актів можливого прокладення трас газопроводів низького тиску разом із спеціалістами відповідної галузі, проведення листування з підприємствами, організаціями та установами тощо. Крім того, відділом архітектури розглядалися довготривалі звернення громадян до райвиконкому та за дорученням міськвиконкому, облдержадміністрації та інших інстанцій по спірним питанням з питань будівництва і земельних питань, зокрема заяви таких громадян, як Бикова М.І. (вул. Тімірязева,3), Джигунова С.П. (вул. Визволення,5) Рукіна Т.І. – Кириленко Н.А. (вул. Мясоєдова,64/82) та інші, які розглядаються протягом декількох років, в т.ч. в судових інстанціях, про що працівниками відділу архітектури постійно надаються вичерпні роз'яснення.
Відділ ведення Державного реєстру виборців виконавчого комітету Київської районної в м.Полтаві ради здійснює роботу, кінцевими завданнями якої є: - ведення персоніфікованого обліку виборців, що проживають на території Київського району м.Полтави, - складання списків виборців для проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, міського голови, всеукраїнських та місцевих референдумів. Поточною роботою відділу є: - проведення щомісячного оновлення бази даних реєстру, - прийом громадян, розгляд їх заяв, надання відповідей або вчинення дій щодо ведення реєстру. В період проведення виборів відділ: - веде прийом громадян які звертаються до відділу для зміни свого місця голосування, уточнення своїх персональних даних, - складає попередні списки виборців, - здійснює уточнення попередніх списків, - складає уточнені списки виборців. В процесі проведення щомісячного оновлення бази даних реєстру, відділ отримує від закладів та установ, передбачених законом, відомості про зміни, які відбулися з даними виборців за попередній місяць. Завантажує дані до системи та проводить їх обробку. Вносить зміни до бази даних Державного реєстру виборців. До таких змін, зокрема відносяться: - внесення виборця до бази даних у зв'язку з досягненням 18 років, - реєстрація місця проживання, - зняття з реєстрації місця проживання, - отримання або втрата громадянства України, - зміна ПІБ, - смерть, - прибуття до в/ч для проходження строкової служби та вибуття, - прибуття до установи виконання покарань та вибуття, - внесення відмітки про постійну нездатність самостійно пересуватися, - визнання особи недієздатною та скасування недієздатності. Станом на 17.10.2018 в районі зареєстровано 83222 виборців з них 80162 мають виборчу адресу, 463 НСП (нездатні самостійно пересуватися). За 12 місяців з жовтня 2017 по вересень 2018 року відділом була проведена така робота, щодо ведення реєстру: - оброблено записів 9292; - включено до реєстру 550; - внесено змін до персональних даних 6055; - вилучено кратних включень 11; - видано довідок на звернення виборців 431; - оброблено заяв виборців на включення 25; - зміну ідентифікаційних персональних даних 44. Слід зазначити, що поряд з професійними досягненнями існує і низка проблемних питань. У комунальній сфері: 1.Вирішення питання каскаду ставків, що поблизу мікрорайонів Юрівки, Сади-1 та Сади-2. Проблема забруднення цих водойм дійсно існує і потребує негайного вирішення, оскільки призводить до погіршення санітарного стану. Результатом спільної роботи депутатського корпусу, фахівців установ і організацій міського та обласного рівнів став детальний план дій, серед яких була розробка проектів: "Реконструкція каналізаційного колектору на перехресті вулиць Симона Петлюри та Коцюбинського до перекладеного каналізаційного колектора по вул. Мироненка» та "Реконструкція каналізаційного колектора по вул. О. Гончара на ділянці гаражного кооперативу "Лабіринт". На теперішній час рішенням п'ятнадцятої сесії сьомого скликання Полтавської міської ради від 24.05. 2018 року передбачене фінансування з боку міського органу влади у сумі 2,6 млн. грн. на перший проект і 6,5 млн. грн. на другий. Також рішенням двадцятої сесії сьомого скликання Полтавської обласної ради від 12.07.2018 року передбачене виділення 1,3 млн. грн. на реалізацію другого проекту. 2. Необхідність виконання робіт з асфальтування доріг у районі, а саме : вул. Квітки Цісик (Червонофлотська) від вул. М. Бірюзова до вул. Половка; вул. Селянська; дорога, яка веде до моргу біля 1-ї міської лікарні ( з боку вул. О. Гончара); вул. Харчовиків (від вул. Огородньої до вул. Гетьмана); вул. Клінкерна; пров. Великий; вул. Виноградна (підхід до територіального центру); пров. Спортивний. 3.Необхідність вирішення питання постійного прибирання контейнерних майданчиків для збирання твердих побутових відходів по селища району і по вул. Ст. Кондратенка, 10. 4.Необхідність з визначенням дійсного власника дитячих та спортивних майданчиків по селищах та мікрорайонах, щоб своєчасно обслуговувати їх (прибирати, ремонтувати та таке інше). На теперішній час в районі налічується 20 таких дитячих майданчиків. 5.Необхідність вирішення питання передачі до комунальної власності або до спеціалізованих підприємств 14 безгоспних мереж : - водопостачання і водовідведення в кількості 6-ти одиниць; - теплопостачання в кількості 4-х одиниць; - електропостачання в кількості 4-х одиниць. 6. Необхідність вирішення питання передачі до комунальної власності 4-х гуртожитків КП "Полтавська бавовнопрядильна фабрика" (вул. Харчовиків, 29/1, 31, Пушкіна,108,110)
7. У сфері земельних відносин досі не вирішено проблему погодження проектів землеустрою, що є прямим порушенням конституційних прав громадян та породжує надходження до виконкому великої кількості їхніх скарг. Нагадаю, що полягає вона у відмові працівників Управлінь Держгеокадастру в деяких містах України, зокрема в м. Києві, в погодженні проектів землеустрою з посиланням на ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Виконавчим комітетом Київської районної в м. Полтаві ради за підтримки депутатського корпусу були направлені звернення до Міністерства Аграрної політики та продовольства України, Кабінету Міністрів України, Народного депутата України Бублика Ю.В. з проханням вплинути на ситуацію, що склалася в м. Полтаві з питань погодження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, які здійснюють територіальні органи Держгеокадастру, вибрані системою електронного документообігу Держгеокадастру за принципом випадковості та ознакою екстериторіальності. Вказане питання за ініціативи керівництва виконкому Київської районної в м. Полтаві ради розглядалося в міськвиконкомі на засіданні депутатської комісії за участю керівників відповідних управлінь, депутатів міської ради та голів районних рад та отримало підтримку. Маю зазначити, що у громадян нашого району, які оформляють землевпорядні документи на землю, виникла патова ситуація. Суть у тому, що виготовлену проектну документацію громадян не погоджують деякі обласні управління держгеокадастру з підстав, (як вони вважають) що районні в місті ради не мають повноважень із земельних питань та ці повноваження виключно міської ради. Така ситуація довго тривати не може, і тому мешканці нашого району за підтримки районної ради звернулися до судів різної підсудності. Рішеннями деяких судів було визначено, що районні ради мають повноваження із земельних питань. Але Полтавський окружний адміністративний суд рішенням від 17.07.2018 року відмовив одному із громадян (УБД) у задоволенні адміністративного позову до одного із управлінь держгеокадастру, мотивуючи це тим, що земельні питання є компетенцією виключно міської ради, які не можуть бути делеговані районним в місті радам. На це рішення суду першої інстанції подано апеляційну скаргу і 17.10.2018 року Харківський апеляційний адміністративний суд скасував рішення Полтавського окружного адміністративного суду, задовольнив скаргу Київської районної в м. Полтаві ради та виніс рішення, що Полтавська міська рада своїм рішенням надала повноваження районним радам у м. Полтаві із земельних питань, і рішення на даний час є чинним і підлягає виконанню. Крім цього, Полтавський окружний адміністративний суд у цій же справі виніс окрему ухвалу, якою зобов'язав Полтавську місцеву прокуратуру ініціювати судове провадження про оскарження рішення Полтавської міської ради про надання повноважень із земельних питань районним радам. Дана ухвала також була оскаржена нами, міською радою та іншими радами міста, однак, на жаль, всі оскарження залишилися без задоволення. Тому на даний час крапку в справі, що стосується повноважень, не поставлено. Районна рада докладе усіх зусиль для захисту прав та інтересів громадян району, про що депутати будуть обов'язково проінформовані. Сподіваюся, що усі найгостріші проблемні питання вирішаться найближчим часом, адже для цього ми всі докладаємо максимум зусиль. Не можна обійти увагою й масштабну роботу в напрямку організації та проведення святкових та урочистих заходів. Як і завжди, у кінці минулого та на початку поточного року було проведено благодійні ранки з нагоди Новорічних і Різдвяних свят з традиційними ласощами та святковими концертами. Також організовано та проведено заходи для дітей пільгових категорій до Великодня та Дня захисту дітей. Керівництво та апарат виконкому взяли участь у відзначенні Дня пам'яті та примирення та 73-ї річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні. У рамках цих заходів відбулися урочисті покладання квітів та зустрічі з учасниками Другої світової війни, активами районних ветеранських організацій. У травні поточного року було відзначено 66-у річницю утворення Київського району м. Полтави. На урочистості були запрошені керівники та члени колективів установ і організацій, представники органів самоорганізації населення, мешканці району. В рамках святкових заходів відбулися виставка-продаж продукції підприємств району та святковий концерт у Палаці дозвілля «Листопад». Крім того, працівники виконавчого комітету та його структурних підрозділів разом з депутатами районної ради взяли активну участь у заходах з нагоди 75-ї річниці визволення Полтави та арт-проекті «Полтава вишивана». Нещодавно проведено святковий концерт-реквієм з нагоди Дня захисника України, лейтмотивом якого стало вшанування пам'яті загиблих учасників антитерористичної операції. В заході взяли участь члени сімей загиблих, інваліди та учасники АТО. Щойно ви мали можливість ознайомитися з результатами спільної роботи — моєї особисто, депутатського корпусу та працівників апарату виконавчого комітету. Я вдячний усім за підтримку і розуміння, за вагомий особистий внесок кожного. Готовий до подальшої співпраці - як у вищезгаданих напрямках, так і задля вирішення наболілих проблем кожного мешканця нашого району та громади Київського району м. Полтави в цілому. Дякую за увагу. Голова районної ради С.Синягівський
Інші повідомлення:30.09.2014 Постановою Київської районної у місті Полтаві виборчої комісії Полтавської області від 25 вересня 2014 року № 64 зареєстровано депутатами Київської районної в м. Полтаві ради по багатомандатному виборчому округу наступних за черговістю кандидатів у депутати у виборчому списку Полтавської міської організації Партії регіонів:Ткачука Олександра Костянтиновича, 1976 року народження, громадянина України, освіта вища, являється заступником директор фірми ТОВ «Полтава- Автосвіт», проживає у м.Полтаві, вул. Баленка, буд.13, кв. 84;Сливкіну Віру Іванівну, 1968 року народження, громадянку України, освіта вища, працює головним спеціалістом відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення Полтавської ОДА, проживає в м.Полтаві , вул. Шевченка, 96, кв.45.Повноваження депутатів Київської районної в м. Полтаві ради шостого скликання Ткачука О.К., Сливкіної В.І. починаються з 30 вересня 2014 року
| |
|
|