Київський район м. Полтави заснований у 1952 році, має територію 5437,8 гектарів, що складає 52,8 % від загальної площі міста Полтави. Станом на січень 2016 року в районі проживає близько 90 тис. осіб.
   
 
Сьогодні:
п’ятниця, 22 червня
   
 

Мешканцям району до відома

Шановні полтавці! Легалізуймо заробітну плату разом!

Шановні полтавці! Благополуччя нашого міста перш за все залежить від його бюджету, основу якого складає податок на доходи фізичних осіб. Наповнення бюджету – це турбота про здоров'я громадян, виховання й освіту Ваших дітей та онуків, їх повноцінний розвиток; це пенсійне забезпечення, піклування про людей похилого віку і тих, хто через фізичні вади потребує особливої уваги; це благоустрій, чистота і порядок у нашому місті.

Бюджет м. Полтави майже на 77% формується за рахунок надходжень податку на доходи фізичних осіб. Ці надходження були б значно вагоміші, якби окремі суб'єкти господарювання не ігнорували виконання свого конституційного обов'язку перед державою та громадою міста і виплачували легальну заробітну плату.

Державна податкова інспекція у м. Полтаві звертає увагу громадян, які погоджуються на отримання частки заробітної плати у «конверті». Ви не лише підтримуєте незаконні дії Ваших роботодавців, але й позбавляєте себе соціального захисту та тих можливостей, які надає Вам держава у відповідності до законодавчих актів.

Отримання заробітної плати у «конверті» має безліч негативних наслідків:

1. Вам не зараховується трудовий стаж;

2. У Вас немає гарантованого розміру заробітної плати (зокрема розміру тарифної ставки або посадового окладу працівника, доплати, надбавки та заохочувальних виплат);

3. У Вас немає жодних соціальних гарантій, передбачених для працівника:

–       права на відпустку, зокрема додаткову та без збереження зарплати, відпустку з вагітності та пологів;

–       права на оплату листа непрацездатності;

–       права на достроковий вихід на пенсію, якщо ви працюєте в шкідливих умовах;

–       права на скорочений робочий день, тиждень, якщо ви працюєте в шкідливих умовах;

–       права не працювати у вихідний та святковий день;

–       права не залучатися до наднормових робіт без вашого бажання;

–       права на охорону праці;

–       права на соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань;

–       права на гарантії за колективним договором.

4. Якщо умови оплати праці не обумовлені в трудовому договорі, їх виконання або невиконання визначатиметься тільки особистим ставленням керівника до конкретної людини;

5. Вас можуть звільнити у будь-який момент без вихідної допомоги;

6. Ви отримуватимете мінімальну пенсію за віком;

7. Всі податкові пільги та можливості використання права на податковий кредит по навчанню, страхуванню, іпотечним виплатам надаються громадянам на легально отриману заробітну плату та сплачений ними до бюджету податок;

8. Кредит у банку не візьмете оскільки відсутня довідка про доходи.

Громадяни! Вимагайте від роботодавців офіційного оформлення ваших трудових відносин і легальної виплати заробітної плати. А головне, пам'ятайте: якщо зарплата у «конверті», то пенсії стане лише на конверт!

Інформаційно – комунікаційний відділ

Державної податкової

інспекції у м. Полтаві

 

 

Державна податкова інспекція у м. Полтаві запрошує громадян для проведення звірки щодо кількості об\'єктів житлової нерухомості

  З 8 листопада 2013 набрав чинності наказ Міністерства доходів і зборів України, яким затверджено Порядок надання контролюючими органами за місцем проживання (реєстрації) платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, відповідним контролюючим органом за місцезнаходженням об\'єктів житлової нерухомості інформації про результати звірки щодо кількості об\'єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб – платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та розмірів житлової площі таких об\'єктів.

 Встановлено, що проведення звірки з фізичними особами – власниками об\'єктів житлової нерухомості здійснюється на підставі оригіналів документів про право власності на об\'єкти житлової нерухомості, про житлову площу таких об\'єктів та за наявності документів, які посвідчують особу власника.

Державна податкова інспекція у м. Полтаві запрошує громадян для проведення звірки щодо кількості об\'єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності, розміру житлових площ, прав користування пільгою, ставок та сум податку.

Такі заходи працівники податкової інспекції проводять для покращення обслуговування платників податків. Також важливо зробити звірку, щоб уникнути в майбутньому помилок при нарахуванні податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2014 рік. Звірка проводиться в Державній податковій інспекції у м. Полтаві, каб. 313, тел. 593093.

Провести звірку можна на підставі оригіналів документів про право власності на об\'єкти житлової нерухомості та житлову площу щодо:

- об\'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

- розміру житлової площі об\'єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

- права на користування пільгою із сплати податку;

- розміру ставки податку.

Фізичні особи – власники об\'єктів житлової нерухомості можуть здійснити таку звірку до 31 грудня 2013 року.

Інформаційно – комунікаційний відділ

Державної податкової

інспекції у м. Полтаві

 

Здаєте житло у найм? Подайте декларацію та сплатіть податок!

Податковим Кодексом України визначено, що громадяни, які надають житло у найм іншим громадянам і отримують від цього доходи, зобов'язані сплачувати податок та декларувати доходи шляхом подання декларації про майновий стан і доходи.

Якщо орендар є фізичною особою, яка не є суб\'єктом господарювання, то особою, відповідальною за нарахування та сплату податку до бюджету, є платник податку – орендодавець, особа, яка надає житло у найм та отримує доходи.

При цьому, такий орендодавець самостійно нараховує та сплачує податок до бюджету в строки, встановлені цим Кодексом для квартального звітного періоду, а саме: протягом 40 календарних днів, після останнього дня такого кварталу. Ставка податку на доходи з фізичних осіб від надання в найм власного житла становить 15 відсотків від суми отриманого орендодавцем доходу у вигляді орендної плати або суми комунальних платежів, сплачених орендарем.

Сума отриманого доходу, сума сплаченого протягом звітного податкового року податку  відображаються у річній податковій декларації. Декларація подається до податкової інспекції за місцем податкової адреси до 1 травня року, що настає за звітним.

Загалом до Державної податкової інспекції у м. Полтаві за підсумками 2012 року громадянами подано 379 таких декларацій та сплачено податку на загальну суму 151,7 тис. грн.

За неподання податкової декларації, порушення порядку заповнення, порушення строків її подання, недостовірність інформації, наведеної у декларації відповідно до ст. 47 Податкового Кодексу передбачається відповідальність, яку несуть платники податків.

Крім того, згідно із ст.127 Податкового Кодексу, несплата податку громадянами, які отримували доходи від надання житлової площі у найм іншим громадянам, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 25 відсотків суми податку, що підлягає сплаті до бюджету.

Тож звертаємося до громадян, які надають власну житлову площу у найм іншим громадянам, з проханням дотримуватись податкового законодавства, вчасно сплачувати податок, декларувати суми отриманого доходу та суми податку, сплаченого протягом звітного податкового року.

Додаткову інформацію можна отримати в каб. 21 та 26 Центру обслуговування платників податків Державної податкової інспекції у м. Полтаві за адресою вул. Фрунзе, 155, а також кім. 313 чи за телефоном 593093.

Громадяни, які володіють інформацією про надання квартир у житловий найм, можуть повідомити про це за телефоном 593093.

Інформаційно – комунікаційний відділ

Державної податкової

інспекції у м. Полтаві

 

Єдиний соціальний внесок адмініструє Міністерство доходів і зборів України

Шановні платники податків! З 1 жовтня 2013 року Міністерство доходів і зборів України розпочало процедуру адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Відтепер Державна податкова інспекція у м. Полтаві приймає та обробляє звіти про суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Звіти про суми нарахованого єдиного внеску потрібно подавати до Центру обслуговування платників податків за адресою вул. Фрунзе, 155.

Інформаційно – комунікаційний відділ

Державної податкової

інспекції у м. Полтаві

Рахунки для сплати єдиного соціального внеску (ЄСВ)

платниками Київського району м. Полтави:

МФО - 831019

ЗКПО - 38719450

Отримувач - ДПІ у м. Полтаві ГУ Міндоходів у Полтавській області

Банк отримувача - ГУ ДКСУ у Полтавській області м. Полтава

Поле призначення платежу для юридичних та фізичних осіб через установи банків: *;101; ;єдиний соціальний внесок ( %, з якого виду оплати, за який період );;;

У разі сплати фізичною особою з реєстраційним номером облікової картки готівкою через установи банків, платник в полі « Призначення платежу» зазначає:

*;101;реєстраційний номер облікової картки платника;єдиний соціальний внесок ( %, з якого виду оплати, за який період );;;

 

Старі рахунки до 01.10.2013р.

Нові рахунки з 01.10.2013р.

Символ

звітності

 

37192101001626

37194201001632

201

- Підприємства – платники ЄСВ, у яких клас професійного ризику виробництва :

  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23,

  24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43,

  44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63,

  64, 65, 66, 67;

- Бюджетні установи;

- Роботодавці за осіб з числа льотних екіпажів повітряних суден  

  цивільної авіації;

- Роботодавці з сум винагород за договорами ЦПХ;

- Роботодавці з сум допомоги по тимчасовій непрацездатності або   

  добровільна участь у пенсійному страхуванні;

- Для підприємств, установ та організацій, за працюючих інвалідів;

- Для підприємств та організацій всеукраїнських громадських

  організацій інвалідів, зокрема товариств УТОГ та УТОС;

- Для підприємств та організацій громадських організацій інвалідів 

  за працюючих інвалідів;

- З найманих працівників;

- З осіб, які виконують роботи за договорами ЦПХ;

- З осіб, які отримують допомогу по тимчасовій непрацездатності;

- З осіб, які працюють на посадах, робота на яких зараховується до стажу, що дає право на одержання пенсії відповідно до окремих законів України;

- З найманих працівників - інвалідів, які працюють на підприємствах УТОГ, УТОС

37191102001626

37193202001632

202

- Військові частини та органи, які виплачують грошове

 забезпечення;

- З осіб, які отримують грошове забезпечення

37190103001626

37192203001632

203

Грошове забезпечення батьків-вихователів, добровільна участь у загальнообов\'язковому державному пенсійному страхуванні

37199104001626

37191204001632

204

Для фізичних осіб - підприємців, у т. ч. які обрали спрощену систему оподаткування, та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність

37198105001626

37190205001632

205

Для фізичних осіб - підприємців, у т. ч. які обрали спрощену систему оподаткування, осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, та осіб, які беруть добровільну участь у страхуванні на загальнообов\'язкове державне соціальне страхування у зв\'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням

37197106001626

37199206001632

206

Для фізичних осіб - підприємців, у т. ч. які обрали спрощену систему оподаткування, осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, та осіб, які беруть добровільну участь у страхуванні на загальнообов\'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності

37196107001626

37198207001632

207

Для фізичних осіб - підприємців, у т. ч. які обрали спрощену систему оподаткування, осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, та осіб, які беруть добровільну участь у страхуванні на загальнообов\'язкове державне соціальне страхування у зв\'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, і від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності

37195108001626

37197208001632

208

Добровільна участь: на випадок безробіття

37194109001626

37196209001632

209

Добровільна участь: у зв\'язку з тимчасовою втратою працездатності

37194110001626

37196210001632

210

Добровільна участь: від нещасного випадку на виробництві або доплата по фонду нещасних випадків

Інформаційно – комунікаційний відділ

Державної податкової

інспекції у м. Полтаві

 

Звітність в електронному вигляді – ключ до комфортного бізнесу

Ключем до комфортного бізнесу є отримання безкоштовного посиленого сертифіката відкритого ключа у відділі реєстрації користувачів при Головному управлінні Міндоходів у Полтавській області, який знаходиться у Центрі обслуговування платників податків Державної податкової інспекції у м. Полтаві у залі №1 кабінет 1 за адресою вул. Фрунзе, 155. Популярність такого сервісу серед користувачів пов\'язана з тим, що дає змогу суб\'єкту підприємницької діяльності не з\'являтися до контролюючого органу навіть раз на квартал для подання звітності, а відправляти документацію через Інтернет.

Подання звітності в електронному вигляді за допомогою мережі Інтернет – це:

-        мінімізація документообігу;

-         простота та зручність звітування;

-         автоматичний розрахунок підсумкових або розрахункових рядків звітності, що зводить до мінімуму арифметичні помилки;

-         оперативне оновлення форматів документів (у разі змін форм податкових декларацій, інших документів, які є підставою для нарахування і сплати податків, або при введенні нових форм декларацій платник податків автоматично отримує можливість оновлення версій форматів.

Крім того, платникам, які звітують в електронний спосіб, надаються додаткові електронні сервіси, а саме, платники інформуються:

-        про наявні розбіжності в Єдиному реєстрі податкових накладних і реєстрі виданих та отриманих податкових накладних;

-        про наявність податкового боргу;

-        про результати камеральної перевірки податкової звітності (декларації на прибуток, декларації з ПДВ, декларації акцизного податку, тощо).

Інформаційно – комунікаційний відділ

Державної податкової

інспекції у м. Полтаві

 

Електронний ключ від Міндоходів діятиме 2 роки

З 1 листопада 2013р. для клієнтів Акредитованого центру сертифікації ключів посилені сертифікати відкритих ключів від Міндоходів України формуються на два роки. Таку можливість Центр сертифікації ключів, який діє при Міністерстві, отримав після проходження процедури акредитації.

На сьогодні триває процес обговорення проекту, згідно з яким термін дії електронного ключа для фізичних осіб збільшиться до трьох років.

Інформаційно – комунікаційний відділ

Державної податкової

інспекції у м. Полтаві

\\

Про новий сервіс Міндоходів «Електронний кабінет»

Нещодавно розпочав роботу в тестовому режимі новий сервіс Міндоходів – «Електронний кабінет». Першими ознайомитися з можливостями сервісу можуть великі платники податків, а надалі від буде доступним для всіх категорій платників.

«Електронний кабінет» - це персональне автоматизоване робоче місце платника, працювати в якому він може з будь-якого комп\'ютера, підключеного до мережі Інтернет після авторизації. Перевагою нового сервісу є подання податкової звітності в режимі реального часу. Платник одразу ж бачитиме, як показники його звітності вплинули на стан розрахунків з бюджетом. Податкова звітність подаватиметься пакетом, тобто декларація з усіма додатками.

У подальшому можливості «електронного кабінету» розширюватимуться. Так, наприклад, платники зможуть переглядати документи, видані органами Міндоходів України, формувати та заповнювати платіжні документи щодо сплати податків, розраховувати пеню, подавати заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримувати консультаційні послуги тощо.

Інформаційно – комунікаційний відділ

Державної податкової

інспекції у м. Полтаві

 

Інші повідомлення:

18.01.2017
У зв’яку з надмірними снігопадами та внаслідок різкого перепаду температур на покрівлях будинків утворилися бурульки, які при падінні становлять загрозу для життя людей.Шановні полтавці! Звертаємося до вас з проханням уникати небезпечних ділянок зі скупченням снігових брил та бурульок на покрівлях будинків! Будьте уважними та обережними!Якщо ви виявили на дахах будівель бурульки, які несуть загрозу життю та здоров'ю громадян, повідомляйте про небезпеку за телефоном 15-80.
19.11.2015
Внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на строкову військову службу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятих на військову службу за контрактом у разі виникнення кризової ситуації, що загрожує національній безпеці, оголошення рішення про проведення мобілізації та (або) введення воєнного стану, а також працівникам, які були призвані на військову службу під час мобілізації, на особливий період та які підлягають звільненню з військової служби у зв’язку з оголошенням демобілізації, але продовжують військову службу у зв’язку з прийняттям на військову службу за контрактом ”
17.02.2015
Рішенням позачергової сорок восьмої сесії Полтавської міської ради надано субвенцію Київській районній в м. Полтаві раді для фінансування діяльності органів самоорганізації населення на 2015 рік. На підставі цього рішення у ході проведення 59-ї сесії Київської районної в м. Полтаві ради шостого скликання при затвердженні заходів Програми сприяння діяльності органів самоорганізації населення у Київському районі м. Полтави на 2015 рік передбачено напрямки використання цих коштів. Одним з таких напрямків є заохочення легалізованих органів самоорганізації населення, що працюють на території Київського району м. Полтави, за добросовісне виконання власних повноважень відповідно до Закону України «Про органи самоорганізації населення».
30.09.2014
Постановою Київської районної у місті Полтаві виборчої комісії Полтавської області від 25 вересня 2014 року № 64 зареєстровано депутатами Київської районної в м. Полтаві ради по багатомандатному виборчому округу наступних за черговістю кандидатів у депутати у виборчому списку Полтавської міської організації Партії регіонів:Ткачука Олександра Костянтиновича, 1976 року народження, громадянина України, освіта вища, являється заступником директор фірми ТОВ «Полтава- Автосвіт», проживає у м.Полтаві, вул. Баленка, буд.13, кв. 84;Сливкіну Віру Іванівну, 1968 року народження, громадянку України, освіта вища, працює головним спеціалістом відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення Полтавської ОДА, проживає в м.Полтаві , вул. Шевченка, 96, кв.45.Повноваження депутатів Київської районної в м. Полтаві ради шостого скликання Ткачука О.К., Сливкіної В.І. починаються з 30 вересня 2014 року