Київський район м. Полтави заснований у 1952 році, має територію 5437,8 гектарів, що складає 52,8 % від загальної площі міста Полтави. Станом на січень 2016 року в районі проживає близько 90 тис. осіб.
   
 
Сьогодні:
середа, 21 лютого
   
 

Мешканцям району до відома


Наступного місяця виповнюється рік від того часу, як мене було обрано головою Київської районної в місті Полтаві ради. Тож відповідно до пункту 17 статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», я звітую про результати своєї діяльності за період з грудня 2015 року донині.

За результатами виборів до місцевих рад, що відбулися наприкінці 2015 року, до складу Київської районної в місті Полтаві ради увійшли 36 депутатів від 9 політичних партій.

За звітний період відбулося 15 сесій, на яких розглянуто 1083 питання (з них 993 -  земельні). Сесійна робота Київської районної в м. Полтаві ради ведеться відповідно до планів, які затверджуються рішеннями сесій.

Основними питаннями, що ми з вами розглянули протягом звітного періоду, були питання соціально-економічного розвитку району, формування бюджету та внесення при необхідності до нього змін, затвердження заходів у рамках районних програм, тощо.

У раді працюють шість депутатських комісій (проведено 73 засідання), на яких попередньо розглядаються питання, заплановані для розгляду сесій районної ради та її виконавчого комітету. Найбільше засідань проведено комісією з питань розвитку території, використання земельних ресурсів, будівництва, інвестицій та розвитку підприємництва — їх кількість становить 19. Тільки на одне засідання менше у доробку комісії з питань економічної політики, планування бюджету та фінансів.

Безумовно, чіткою й результативною є робота Президії. Завдяки її плідній діяльності попередньо узгоджуються порядки денні сесій районної ради, вирішуються спірні питання, тощо.

 


 

Активно працює виконавчий комітет. За період з 01.12.2015 по 31.10.2016 проведено 23 засідання виконавчого комітету, на яких прийнято 355 рішень. Розглянуто такі питання:

        - соціально-правового захисту дітей району, які опинилися у складних життєвих обставинах;

        - щодо благоустрою;

- підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті;

        - щодо роботи з підготовки до проведення опалюваного сезону та його підсумки;

        - щодо соціального захисту населення;

- стану погашення заборгованості із заробітної плати на підприємствах району;

- щодо матеріально-технічного забезпечення окружної та дільничних виборчих комісій з виборів народних депутатів України;

- щодо роботи із органами самоорганізації населення;

- щодо роботи управлінь, відділів виконкому, комісій створених радою та її виконавчими органами.

Питома вага прийнятих рішень - це вирішення проблем, які підіймають у своїх зверненнях мешканці району.

Кількість звернень становить: 

                                                   Попередній звітний період                             З 01.12.2015 по 31.10.2016

Всього одержано                                 3161                                                                       3070

  
Письмових                                            3131                                                                       3026

 

  Повторних                                          32                                                                             16

  

Неодноразових                                    15                                                                               ---

   

Колективних                                        21                                                                            26

    

Особистий прийом
керівництвом виконкому
                    20                                                                              44

    

Запити на інформацію                        52                                                                               33

   

Аналізуючи надходження запитів на інформацію відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» зазначу, що більшість з них (це 32 запита) стосуються інформації щодо кількості або наявності вільних земельних ділянок у Київському районі м.Полтави, які можуть бути виділені під будівництво житлового будинку та обслуговуючих споруд або під садівництво. На всі запити надані  відповіді запитувачам у межах наданих повноважень у встановлений законодавством терміни ( 5 календарних днів). До розгляду запитів залучаються спеціалісти відділу архітектури та містобудування, юридичного відділу, організаційного та загального відділів.

Відповідно до законодавства, проводяться особисті прийоми керівництвом виконкому та районної ради. Протягом звітного періоду головою районної ради проведено 30 особистих прийомів, на які звернулися 30 мешканців району. З усіх питань прийняті відповідні рішення. Заступниками проведено 14 особистих прийомів. Порушені громадянами проблеми вирішуються виконкомом у межах наданих повноважень.

Хочеться зазначити, що з 2014 року до сьогодні до виконавчого комітету надійшло 1211 звернень від громадян-учасників АТО щодо виділення земельних ділянок. З усіх питань надано вичерпні відповіді або прийняті відповідні рішення.

У канцелярії загального відділу проводиться реєстрація документів, що надходять з вищестоящих органів та підприємств, установ, організацій. За звітний період тут оброблено: вхідних документів – 1974, вихідних – 489, надано 142 архівні довідки по ліквідованих підприємствах.

Стале функціонування територіальної громади значною мірою залежить від районного бюджету.

З 2011 року районний бюджет є стовідсотково дотаційним. Рішенням другої позачергової сесії Полтавської міської ради від 25.02.2016 р «Про визначення обсягу і меж повноважень, які здійснюють районні у місті Полтаві ради» та відповідно до ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та ст. 93 Бюджетного Кодексу України Київській районній у м. Полтаві ради надано бюджетні повноваження в частині власних та делегованих повноважень.

Станом на 1 листопада 2016 року дохідна частина загального та спеціального фондів районного бюджету склала 199,9 млн. грн. Понад 92 % всіх запланованих надходжень - 183,6 млн. грн. складають субвенції з державного бюджету на виконання делегованих державних повноважень, а саме на надання соціальних гарантій населенню. Решта – це дотація на утримання бюджетних установ, що фінансуються з районного бюджету, та на виплату грошової компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги в сумі 13,4 млн. грн. та субвенція з міського бюджету в сумі 2,8 млн. грн. на виконання обласних, міських та районних програм.

За 10 місяців поточного року на надання різноманітних допомог сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, дітям-інвалідам, допомоги по догляду за хворими витрачено понад 71,3 млн. грн., на надання пільг та субсидій населенню на оплату комунальних послуг витрачено понад 95,3 млн. грн.


1.Програма економічного і соціального розвитку Київського району м. Полтави на 2016 рік.

Станом на 1 листопада 2016 року на виконання Програми заплановано 357850,00 грн. (виконано 296443,24 грн.).

З них:

1.1.         На благоустрій району -  225100,00 грн. (виконано станом на 1 листопада 2016 р. – 218477,12 грн.);

1.2.         На заходи для ветеранів Великої Вітчизняної війни до Дня Перемоги та Дня Міста – 36758,02 грн. (всі кошти витрачені);

1.3.         На заходи до Дня району - 33775,50 грн. (32735,50 грн. витрачено);

1.4.         На заходи для дітей та молоді району – 62216,48 грн. (витрачено станом на 1 листопада 8472,60 грн.).

2.        Комплексна цільова програма боротьби зі злочинністю Київського району м. Полтави на 2016-2020 роки. Річний план видатків становить 149600,00 грн. На сьогодні використано 111600,00 грн.

3.        Програма соціального забезпечення та соціального захисту населення м. Полтави «Турбота» на 2016 рік в частині заходів по Київському району. На виконання передбачені кошти в сумі 1 875 320,00 грн. Станом на 1 листопада освоєно 1 611 015,35 грн. З них:

3.1.         Виплати дитині-чорнобильцю - заплановано 800,00 грн. (кошти виплачено);

3.2.         Харчування малозабезпечених громадян району – 199200,00 грн. (профінансовано станом на 01.11.2016 р. 147306,00 грн.);

3.3.         Поліграфічна продукція для вітання пенсіонерів – 122400,00 грн. (витрачено 70114,69 грн.);

3.4.         Одноразова матеріальна допомога інвалідам -  заплановано 1 333 920,00 грн. (витрачено за січень-жовтень 1 194 764,66 грн.);

3.5.         Фінансова підтримка громадських організацій інвалідів і ветеранів – 219000,00 грн. (всі кошти витрачено).

4.        Міська Програма зайнятості населення до 2017 року. В часині заходів по Київському району заплановано143672,00 грн. (Виконано 85684,03 грн.).

5.        Обласна комплексна Програма соціального захисту і соціального забезпечення населення області на 2013-2020 роки в частині передачі субвенції з обласного бюджету через міський бюджет в сумі 225007,00 грн. Станом на 1 листопада відфінансовано 136571,71 грн. (пільги на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок ЧАЕС, поховання учасників бойових дій, встановлення телефонів інвалідам).


Слід зазначити, що при формуванні бюджету на 2016 рік далеко не вся потреба в асигнуваннях на утримання установ та виконання власних програм була забезпечена відповідними дотацією та субвенцією з міського бюджету.

За період січень-жовтень поточного року (в період формування бюджету та після його затвердження) виконавчий комітет Київської районної в м. Полтаві ради регулярно звертався й звертається до Полтавської міської ради, відповідної профільної депутатської комісії міської ради та міського бюджетно-фінансового управління з питання формування бюджету та надання додаткових асигнувань.

  Незважаючи на те, що не всі потреби району були задоволені, за поточний рік районному бюджету надано додаткової дотації в сумі 178605,00 грн., субвенції з міського бюджету - в сумі 437999,00 грн.

Всі видаткові статті бюджету фінансуються вчасно і в повному обсязі в межах наданих бюджетних асигнувань, але на даний час маємо серйозну проблему: нестачу бюджетних призначень до кінця поточного року по державній субвенції на виплату допомог дітям в сумі 3 772 300 грн., а також по державній субвенції на надання  пільг та субсидій населенню в сумі 51 402 000 грн. Слід зазначити, що дана проблема виникла у зв'язку з підняттям тарифів на енергоносії та є загальнодержавною. Районними управліннями соціального захисту населення та фінансовим  зроблені та надані відповідні розрахунки до обласних департаментів соціального захисту населення та фінансів Полтавської ОДА. 8 листопада цього року під головуванням Прем'єр-міністра України Володимира Гройсмана відбулася селекторна нарада з питань призначення субсидій.

 

    Відповідно до Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами), виконавчий комітет Київської районної в м. Полтаві ради з початку 2016 року проводить допорогові закупівлі із використанням електронної системи закупівель «Prozorro». Зокрема, закупівля палива нашою установою в 2016 році проводилася виключно через цю Систему електронних закупівель, завдяки чому було зекономлено 2535,00 грн.

    Також, відповідно до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» №183-VII від 11.02.2015р.Закону України «Про доступ до публічної інформації» та постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», на єдиному веб-порталі використання публічних коштів, який є офіційним державним інформаційним ресурсом у мережі Інтернет, нами розміщується уся інформація, що підлягає оприлюдненню, в установлені цими законами строки. Доступ до цієї інформації є вільним та безоплатним.

 

Велика і особлива увага в районі приділяється питанням соціального захисту населення.

Добробут народу визначається саме соціальною сферою, бо якщо середньодушовий розмір ВВП – річ абстрактна, то його справедливий розподіл, що визначається, в тому числі, й розмірами державних соціальних стандартів та гарантій, якраз є безпосереднім мірилом добробуту населення в цілому та його найуразливіших категорій зокрема.

Станом на 01.10.2016 на обліку в управлінні перебуває 7092 (станом на 01.10.2015 - 7728) отримувачі різних видів допомог. На виплату зазначених допомог передбачено 85185,6 тис. грн.

Із прийняттям Закону України « Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» та постанови КМУ від 01.10.2014 №505 «Про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг» управління здійснює облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, та надає їм щомісячну адресну допомогу для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

 Станом на 01.10.2016 р. в управлінні зареєстровано 3301 (станом на 01.10.2015 - 2207) переселенця та призначено компенсацію 2767 сім'ям (станом на 01.10.2015 — 1787).

На виконання постанов КМУ від 08.06.2016 р. №352 та № 365, якими внесено зміни до порядку обліку та здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, органи соціального захисту здійснюють контроль за проведенням соціальних виплат внутрішньо переміщеним  особам шляхом здійснення не рідше, ніж раз на шість місяців, перевірок фактичного перебування таких осіб за місцем тимчасової реєстрації. Станом на 01.10.2016 р. перевірено 1903 переселенці.

Пріоритетним напрямком у роботі управління залишається виконання програми житлових субсидій. На обліку в управлінні станом на 01.10.2016 р. перебуває 18200  (станом на 01.10.2015 — 10883) сімей, які отримують субсидію. Для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг, твердого палива та скрапленого газу за призначеними субсидіями передбачено 78352,2 тис. грн.

Перевірку правильності призначених соціальних допомог та цільового використання коштів, спрямованих на їх виплату, здійснюють головний державний соціальний інспектор та державний соціальний інспектор.

Соціальними інспекторами в поточному році з метою підтвердження права сімей на призначення субсидій, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям та державної допомоги сім'ям з дітьми впродовж поточного року проведено 441 обстеження сімей, здійснено 14500 (за аналогічний період 2015 року - 5000) перевірок достовірності інформації про доходи та майновий стан одержувачів допомоги, всього виявлено 71 випадок (за аналогічний період 2015 року - 39) неповної або недостовірної інформації про доходи та майновий стан одержувачів зазначених видів допомоги на суму 136590 грн. (за аналогічний період 2015 року - 29250грн.). На сьогодні вся сума вже повернута до бюджету.

 

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 №117 «Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги» управління забезпечує включення та підтримку в актуальному стані інформації про осіб, які мають право на пільги відповідно до близько 50 законів України. При цьому, система ЄДАРП налічує близько 90 категорій пільговиків.

Зібрана в ЄДАРП інформація використовується для перевірки достовірності поданих відомостей підприємствами – надавачами послуг та проведення з ними розрахунків за надані послуги пільговикам.

Станом на 01.10.2016 на обліку в Єдиному державному реєстрі пільговиків перебуває 29154 (станом на 01.10.2015 — 30290) мешканці району. На покриття збитків організацій – надавачів послуг за надані пільги передбачено 20279,6 тис. грн.

У зв'язку з проведенням антитерористичної операції на сході нашої держави виникла потреба у здійсненні соціального захисту бійців, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України.

На обліку в управлінні станом на 01.10.2016 перебуває 562 учасники бойових дій – учасників АТО, 10 мають статус інваліда війни та 10 осіб мають статус сім'ї загиблого, з них 2 – діти: Марта Боняківська та Жанна Мочалова (станом на 01.10.2015 — 346 учасників бойових дій – учасників АТО, 7 інвалідів війни та 6 осіб із статусом сім'ї загиблого, з них 2 – діти).

Санаторно–курортним лікуванням забезпечено 11 (станом на 01.10.2015 - 18) учасників АТО, 41 (станом на 01.10.2015 — 20) перебуває на черзі, 23 (станом на 01.10.2015 — 7) учасники бойових дій отримали послуги з психологічної реабілітації, 7 учасників бойових дій пройшли професійне навчання (в 2015 бажаючих пройти навчання не було).

Питання щодо створення необхідних умов, які дають можливість інвалідам вести повноцінний спосіб життя згідно з індивідуальними здібностями і інтересами, постійно перебуває в полі зору працівників управління.

Станом на 01.10.2016 р. забезпечені кріслами колісними 58 (станом на 01.10.2015 — 27) інвалідів та іншими засобами реабілітації 193 (станом на 01.10.2015 - 95) інваліди.

Управлінням соціального захисту населення проводиться робота з забезпечення путівками на санаторно–курортне лікування інвалідів та ветеранів війни. У поточному році путівки отримали 179 осіб, за аналогічний період 2015 року - 125. Потребує оздоровлення 741 особа, за аналогічний період 2015 року - 665.

Станом на 01.10.2016 р. на обліку в управлінні перебуває 1060 осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, з них: 1 категорія - 221 чол., ліквідаторів 2 та 3 категорії - 622 чол., постраждалих дітей – 128, та 89 вдів (станом на 01.10.2015 — 1073 особи, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, з них: 1 категорія - 229 чол., ліквідаторів 2 та 3 категорії 635 чол., постраждалих дітей 132 та 77 вдів).

В 2016 році на компенсаційні виплати громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи, з Державного бюджету виділено 1623,2 тис. грн.

Одним із напрямків роботи управління є соціальний захист працюючих у шкідливих та важких умовах праці. Станом на 01.10.2016 р. в районі налічується 123 підприємства зі шкідливими умовами праці (станом на 01.10.2015 - 131), на яких працюють 18717 (станом на 01.10.2015 — 19079) працівників. З них 5559  (станом на 01.10.2015 — 6080) безпосередньо зайняті у шкідливих і небезпечних умовах. Відповідно до вимог законодавства, зазначені підприємства раз на 5 років проводять чергову атестацію робочих місць за умовами праці. Саме своєчасність її проведення контролює управління.

До графіку проведення атестації на 2016 рік станом на 01.10.2016 включено 29 підприємств (станом на 01.10.2015 - 45). Згідно з графіком, проведено атестацію на 14 підприємствах (станом на 01.10.2015 - 31). Підприємства, що не провели атестацію робочих місць, у встановлені строки відсутні.

За 9 місяців поточного року проведено вивчення стану соціального захисту працюючих у шкідливих умовах на 14 підприємствах, за аналогічний період 2015 року — на 17. Виявлено порушень на 11 (відповідно у 2015 році - на 9), на 4  (відповідно у 2015 році - на 8) порушення вже усунуті. Представникам підприємств району за 9 місяців поточного року надано 31 консультацію, за аналогічний період 2015 року — 94.

Щодо заборгованості з заробітної плати.

Згідно із статистичними даними:

- станом на 01.10.2015 загальна сума заборгованості із виплати заробітної плати по 9 підприємствах району складала 5742,0 т. грн., в тому числі по 3 економічно активних підприємствах - в сумі 899,4 т. грн. (15,6% від загальної суми боргу), по 4 підприємствах-банкрутах - в сумі 4700,9 т. грн. (81,9% від загальної суми боргу), по 1 економічно неактивному підприємству - в сумі 141,7 т. грн. (2,5%).

- станом на 01.10.2016 загальна сума заборгованості із виплати заробітної плати по 7 підприємствах району складала 4841,0 т. грн., в тому числі по 3 економічно активних підприємствах - в сумі 591,4 т. грн. (12,2% від загальної суми боргу), по 4 підприємствах-банкрутах - в сумі 4107,9 т. грн. (84,9% від загальної суми боргу), по 1 економічно неактивному підприємству - в сумі 141,7 т. грн. (2,9%).

За формами власності заборгованість розподілилася наступним чином:

Станом на 01.10.2015

- державна – 2477,1 т. грн. або 43,1% від загальної суми боргу. Заборгованість мали 2 підприємства. Найбільший боржник: ДП „Полтаванафтогазгеологія" НАК „Надра України" - 2203,5 т. грн.,

- приватна – 3264,9 т. грн. або 56,9% від загальної суми боргу. Заборгованість мали 7 підприємств. Найбільші боржники: ТОВ „ Завод ГРЛ" - 1747,0 т. грн., ПП "Полтавський ливарно-механічний завод"- 543,5 т. грн., ПАТ "Демітекс"-593,0 т. грн.

Станом на 01.10.2016

- державна – 2712,6 т. грн. або 56,0% від загальної суми боргу. Заборгованість мають 3 підприємства. Найбільші боржники: ДП „Полтаванафтогазгеологія" НАК „Надра України" - 2203,5 т. грн., ДНТР "Бурова техніка" - 401,8 т. грн.

- приватна – 2128,4 т. грн. або 44,0% від загальної суми боргу. Заборгованість мають 5 підприємств. Найбільші боржники: ТОВ „ Завод ГРЛ" - 1747,0 т. грн., ЗАТ "МБУ-8" - 123,4 т. грн.

З метою прискорення темпів погашення заборгованості із виплати заробітної плати вживаються наступні заходи:

- спеціалістами управління у тісній співпраці з іншими органами ведеться робота з підприємствами, установами та організаціями щодо погашення заборгованості із виплати заробітної плати. Станом на 01.10.2016 направлено щодо підприємств, на яких порушуються норми трудового законодавства, до місцевої прокуратури 9 статистичних та 18 оперативних інформацій (за аналогічний період 2015 року відповідно - 9 та 31 інформацію), до Управління Держпраці у Полтавській області — 5 інформацій (в 2015 році інформації не направлялись у зв'язку з мораторієм на перевірки);

- станом на 01.10.2016 проведено 7 засідань районної комісії з питань повноти та своєчасності сплати податків, погашення заборгованості із виплати заробітної плати та інших соціальних виплат, на яких заслухано 12 звітів керівників, які мали заборгованість із виплати заробітної плати (за аналогічний період 2015 року проведено засідань-9, заслухано звітів-15);

- станом на 01.10.2016 направлено 2 листи підприємствам-дебіторам (за аналогічний період 2015 року-7 листів).

 

Пенсійне забезпечення

У районі в повному обсязі забезпечено виплату пенсій та грошової допомоги  майже 29,0 тис. пенсіонерам. Станом на 1.11.2016 року середній розмір пенсії склав 1743 грн. 99 коп. З початку року він збільшився на 45 грн. 37 коп. Місячна потреба на фінансування пенсійних виплат теж зросла, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 4,6% і складає 51,1 млн. грн.

Незважаючи на складну економічну та суспільно-політичну ситуацію в країні, яка впливає як на динаміку надходження коштів, так і на забезпечення фінансовими ресурсами солідарної системи пенсійного страхування, призначення, перерахунки та виплата пенсій у районі здійснюються відповідно до норм чинного законодавства своєчасно та в повному обсязі.

 З початку року план надходження коштів зі сплати страхових внесків по Київському району виконано в повному обсязі. За 10 місяців 2016 року до бюджету Фонду надійшло 9,5 млн. грн.

Найвагомішим питанням в управлінні залишається питання погашення заборгованості. Станом на 01.11.2016 року загальна заборгованість по сплаті платежів до Пенсійного фонду підприємств Київського району м. Полтави складає 60,3 млн. грн., в тому числі 16,7 млн. грн. сума боргу 13 підприємств, яких визнано банкрутами. Найбільші підприємства-банкрути:

-         дочірнє підприємство «Полтаванафтогазгеологія» Національної акціонерної компанії «Надра України» — загальний борг складає 9,6 млн.грн.;

-         ТОВ «Завод газорозрядних ламп» — загальний борг складає 2,5 млн. грн.;

-         ПАТ «БМУ-2» Полтаванафтогзбуд — загальний борг складає майже 888,0 тис. грн.;

-         ПАТ «Демітекс» має загальний борг – 818,0 тис. грн.;

-         Державне підприємство «Український науково-дослідний конструкторсько-технологічний інститут джерел світла» - борг складає 601,7 тис.грн.

Сума заборгованості підприємств з безнадійним статусом боргу та банкрутів складає 59,9 млн. грн., або 99,3 % від загального боргу.

З початку року сума загальної заборгованості по району збільшилась на 6,3%, або на 3,6 млн. грн. за рахунок не відшкодування підприємствами району витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах.

Найбільші підприємства району, які продовжують нарощувати заборгованість:

 – ВАТ ПЗ «Полтавський завод газорозрядних ламп» - борг складає 42,7 млн. грн., щомісячне нарощення боргу майже 400 тисяч гривень;

-         товариство з додатковою відповідальністю «Пальмірацукор» - борг складає 112,2 тис. грн.., нарощує щомісячно майже 10,0 тис. грн.;

-         ТОВ «Полтавський склозавод» - загальна заборгованість складає 306,7 тис. грн., щорічно нарощує від 25 до 30 тис. грн.

Заборгованість зі сплати єдиного соціального внеску за виконавчими документами, стороною стягнення яких є управління, зменшилася на 121,6 тис. грн. і станом на 01.11.2016 року складає 617,6 тис. грн.

Управлінням постійно проводиться аналіз ефективності примусових заходів стягнення органами Державної виконавчої служби за направленими виконавчими документами та вживаються заходи, спрямовані на підвищення ефективності  співпраці з органами державної виконавчої служби.

З початку року завдяки спільним заходам, проведеним з відділом державної виконавчої служби в рахунок погашення заборгованості, надійшло 93,4 тис. грн., що становить лише 8%. від суми боргу, яка перебуває на виконанні.

 

 

Виконавчий комітет Київської районної в м. Полтаві ради, як орган опіки та піклування, забезпечує соціально-правовий захист дітей району через діяльність служби у справах дітей.

На території Київського району м. Полтави проживає 19506 осіб дитячого населення.

Всього на обліку в службі у справах дітей станом на 01.11.2016 перебуває 157 дітей, з них:

- дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – 131 особа;

- дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах - 26 осіб.

        Із загальної кількості дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, влаштовані до сімейних форм виховання
109 дітей (83 %), а саме опіки (піклування), прийомних сімей, ДБСТ.

Перебувають у державних закладах, та підлягають усиновленню
22 дитини (17 %).

Однією із основних функцій служби у справах дітей є забезпечення соціально-правового захисту дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах, захисту їх житлових і майнових прав, забезпечення права кожної дитини на виховання в сім'ї.

За звітний період посиротіло 12 дітей, з них влаштовано до сімейних форм виховання (опіка чи піклування) - 7 дітей, направлено до державних установ - 5 дітей.


Станом на 01.11.2016 року надійшло 2 повідомлення про дітей, яких матері залишили у медичному закладі. На теперішній час 1 дитина усиновлена, по другій вирішується питання щодо її усиновлення.

 

У 2016 році усиновлено 8 дітей (7 — громадянами України, 1 дитина — іноземцями).

 


 


Як зазначалося вище, станом на 01.11.2016р. на обліку служби у справах дітей перебуває 26 дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах. У таких сім'ях систематично проводиться робота, спрямована на виправлення батьків із асоціальною поведінкою. У разі відсутності позитивних зрушень, працівниками служби у справах дітей, як виключний захід, порушується питання про позбавлення батьків батьківських прав, чи у випадку реальної загрози життю та здоров'ю дитини – приймається рішення органу опіки та піклування про негайне вилучення дітей із сім\'ї згідно зі ст. 170 СКУ.

Протягом звітного періоду службою у справах дітей підготовлені 6 матеріалів на позбавлення батьківських прав 8 батьків по відношенню до 10 дітей. Усі діти соціально захищені.

У Київському районі м. Полтави функціонує 1 прийомна сім\'я. Інша сім\'я припинила функціонування у зв'язку із усиновленням прийомними батьками підопічної дитини.

Працівники служби у справах дітей приділяють особливу увагу захисту житлових прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. На сьогодні на обліку служби у справах дітей перебуває 131 дитина цієї категорії. Із загальної кількості 98 осіб мають житло, а саме: на праві власності – 19 дітей; на праві користування (де діти мають тільки реєстрацію) – 79 дітей. Не мають ніякого житла 33 дитини. Протягом поточного року на квартирний облік у житловому відділі міськвиконкому поставлено 4 дитини-сироти та особи із їх числа.

Необхідно зазначити, що шахрайським шляхом відбулося відчуження квартири, де була зареєстрована та мала право користування житловим приміщенням Куліченко Вікторія, особа із числа дітей, позбавлених батьківського піклування.

За сприяння та участі представників виконавчого комітету відбулася низка судових засідань: від Київського районного суду м. Полтави до Апеляційного суду м. Полтави та Вищого спеціалізованого суду України. У результаті договір купівлі-продажу було визнано недійсним.

На сьогодні прийняте рішення Київського районного суду
м. Полтави про усунення перешкод у користуванні житловим приміщенням та вселення Куліченко Вікторії – особи, з числа дітей, позбавлених батьківського піклування, — до квартири, де вона зареєстрована.

Питання соціально-правового захисту дітей із сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах, систематично розглядаються на засіданнях комісії з питань захисту прав дитини та районного штабу профілактики дитячої бездоглядності, з наступним затвердженням прийнятих рішень виконавчим комітетом. Протягом року проведено 11 засідань комісії, де розглянуто 69 питань, та 4 засідання штабу профілактики, на яких розглянуто 8 звернень навчальних закладів, надано правову, консультативну, соціальну допомогу 12 дітям, прийняті рішення про притягнення до адміністративної відповідальності за ст. 184 КУпАП 4 4 осіб.

В поточному році оздоровлено 74 дитини пільгових категорій (віком від 8 до 17 років) та 17 осіб з числа дітей, які проживають у складних життєвих обставинах.

Під час літньої кампанії всі діти пільгових категорій оздоровлені в таборах відпочинку шляхом розподілу путівок управлінням у справах сім'ї та молоді міськвиконкому.

 

Робота виконавчого комітету у сфері благоустрою та житлово-комунального господарства є однією з головних. Безпосередньо цією роботою займається відділ благоустрою та з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення, який є структурним підрозділом виконавчого комітету Київської районної в м. Полтаві ради.

 Основними формами роботи відділу є: тісна співпраця з органами самоорганізації населення, інспекцією по контролю за благоустроєм, екологічним та санітарним станом міста, комунальними підприємствами, керівниками шкільних та дошкільних закладів.

Протягом 2015 - 2016 років проводилася та проводиться робота з:

- упорядкування та благоустрою території району та його селищ;

- розчищення від снігу узбіч вулиць району та доріг, які ведуть до селищ, посипання піщано-сольовою сумішшю зупинок громадського транспорту;

- забезпечення святкового оформлення, монтаж та демонтаж районних ялинок під час Новорічних свят;

- на виконання розпорядження міського голови за № 17-р від 09.03. 2016 було проведено двомісячник чистоти та благоустрою в районі з 9 березня по 9 травня 2016 року. Під час проведення двомісячника 23 квітня 2016 року в рамках щорічної всеукраїнської акції \"День довкілля\" було організовано суботник, у якому взяли участь майже 1000 осіб. Значну роботу виконали студенти вищих навчальних закладів, технікумів, коледжів, ПТУ та загальноосвітніх навчальних закладів. Також активно долучилися депутати районної ради. У \"День довкілля\" було задіяно 9 одиниць техніки та вивезено близько 8 т. сміття. Загалом, за час двомісячника було ліквідовано 15 несанкціонованих сміттєзвалищ, з яких вивезено майже 1,0 тис. куб. м. сміття, приведено до належного санітарного стану 5 братських могил, пам'ятників, місць почесних поховань, пофарбовано Решетилівській, Супрунівській  та Яківчанській шляхопроводи, турнікети на території району;

     - з 27.04.2016 року в районі було організовано покіс трави. Косіння продовжувалося лише до 1-го червня, оскільки у червні з боку міського органу влади було припинене фінансування на укладання цивільно-правових угод з найманими працівниками та придбання відповідних матеріально-технічних ресурсів;

   - у весняно-літній період 2016 року райвиконком надавав організаційну допомогу комунальним службам у відсипці відфрезованим матеріалом вулиць та провулків району. Особливу увагу було зосереджено на селищах району. Переважна більшість прохань мешканців щодо відсипки вулиць та провулків відфрезованим матеріалом було задоволено;

- підготовка до опалювального сезону у 2016 році пройшла на належному рівні, мешканці району були забезпечені теплом, електроенергією, гарячою та холодною водою, природним газом;

- не залишається поза увагою виконкому і питання цивільного захисту населення: керівникам підприємств, установ та організацій району було доведено про основні напрямки підготовки і завдання цивільного захисту та надано організаційно-методичні вказівки щодо навчання керівників, працівників та населення району у сфері цивільного захисту і дій у надзвичайних ситуаціях.

У зв'язку з відсутністю фінансування на благоустрій території району Київська районна в м. Полтаві рада рішенням від 6.10.2016 року постановила реорганізувати з 1 січня 2017 року відділ благоустрою та з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Київської районної в м. Полтаві ради, скоротивши посаду головного спеціаліста відділу, та змінити назву відділу на «відділ з питань забезпечення життєдіяльності району». Оскільки у відповідності з розподілом повноважень між міським та районним органом влади райвиконкомом продовжує здійснювати значний обсяг робіт — і підготовка до опалювального сезону відомчого житла та будинків ЖБК та ОСББ, і контроль за санітарним станом району, і співпраця з ОСН, і питання цивільного захисту, і робота з приватизаційними паперами тощо, то існування вищевказаного відділу є необхідним у діяльності Київської районної в м. Полтаві ради.

Досить складною та наболілою проблемою в нашому районі залишається ситуація навколо житлового фонду ЖЕП «Будівельник», а це 37 будинків та 2 гуртожитки, в яких проживає понад 5,0 тис полтавців. На сьогодні компанія ТОВ «Ваш комфорт» відмовляється обслуговувати вищезгаданий житловий фонд, а арбітражний керуючий має на меті не що інше, як отримання будь-якої вигоди від продажу приміщень. Позитивним зрушенням на сьогодні є згода міської влади на прийняття хоча б одного гуртожитку по пров. Шевченка, 11 до комунальної власності міста, що, врешті-решт, надасть можливість мешканцям приватизувати свої кімнати.

Складна ситуація залишається і навколо нормального функціонування КНС та каналізаційного колектору по вул. М. Бірюзова-Заводській. Свого часу завдяки зусиллям районного органу влади КНС була передана на баланс спеціалізованого підприємства КП \"Полтававодоканал\" ПОР, а мережі водовідведення повинні бути передані до комунальної власності міста. Ця каналізаційна мережа, яка обслуговує низку житлових будинків, ПТУ-4 ряд юридичних осіб належним чином не обслуговується і не утримується. З цієї причини мережа знаходиться на підпорі, що призводить до підтоплення підвальних приміщень і, як наслідок, до районної ради надходять постійні звернення обурених мешканців. На сьогодні районний орган влади не має реальних важелів впливу на КП \" Полтававодоканал\" ПОР та міські служби, але виконком неодноразово звертався до міської та обласної влади з наполегливим клопотанням спільними зусиллями вирішити питання у принциповому плані в комплексі із залученням відповідних фахівців.

Також необхідно вирішити проблему перекладки частини каналізаційного колектору по вул. Енгельса, 27б, на якому свого часу були побудовані гаражі  (автогаражний кооператив \"Лабіринт\"). Питання вирішується на рівні області і воно знаходиться на контролі керівництва районної ради.

Хотілося б також не залишити поза увагою і масив ставків, що поблизу мікрорайонів Юрівки, Сади-1 та Сади-2. Проблема забруднення цих водойм дійсно існує і потребує негайного вирішення, оскільки призводить до погіршення санітарного стану загалом.

Підсумовуючи сказане, відзначу, що робота райвиконкому в частині благоустрою та житлово-комунального господарства сконцентрована на постійному моніторингу ситуації в районі, участі у роботі комісій, допомозі мешканцям у розв'язанні наболілих проблем та співпраці з комунальними службами та підприємствами міста.

 

 

 

Однією зі складових місцевого самоврядування є органи самоорганізації населення, які гуртують людей незалежно від їхнього віку, поглядів та уподобань для вирішення наболілих проблем громади. Через органи самоорганізації населення сьогодні реалізується конституційне право громадян на безпосередню участь у вирішенні питань місцевого значення.

На сьогодні відповідно до Закону України «Про органи самоорганізації населення» у Київському районі м. Полтави надано дозволи на легалізацію 11 органів самоорганізації населення, із них селищних – 4, мікрорайонних – 2, вуличних – 3, будинковий – 2. На сьогодні легалізовано 7, інші перебувають на стадії переобрання. 8 листопада на засіданні виконавчого комітету розглянуто питання щодо діяльності ОСН з метою впорядкування їхньої роботи та співпраці з виконавчим комітетом, під час якого головам непереобраних ОСН вказано конкретні строки для приведення їхньої діяльності у відповідність до чинного законодавства.

Досить гостро стоїть питання фінансування діяльності ОСН. У зв'язку з його відсутністю в 2016 р. частина програми сприяння діяльності ОСН не реалізовувалася. Хочу зазначити, що відсутність повного фінансування ОСН унеможливлює взагалі їхню діяльність, адже основною проблемою в такому разі стає найзатратніша стаття - утримання приміщень, яких у нашому районі налічується 5: Дальні Яківці та Яківці, Івонченці, МБЗ та Рибці, тому питання фінансування діяльності органів самоорганізації населення заслуговує на особливу увагу. Ми щиро сподіваємося на позитивне його вирішення у подальшому.

За участю голови районної ради та його заступників проводяться щомісячні наради з керівним складом органів самоорганізації населення. Враховуючи побажання керівників ОСН, до участі у таких нарадах запрошуються керівники структурних підрозділів райвиконкому і міськвиконкому, правоохоронних органів, комунальних підприємств та організацій області та міста.

 

 

 

Найбільша кількість звернень надходить до відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету Київської районної у м. Полтаві ради. За період з 01.12.2015 р. по 01.11.2016 р. надійшло 1883 звернень громадян (із них 415 з питань будівництва, 1424 із земельних питань і 44 інше), а також 33 запити на отримання публічної інформації, а також проводилося листування з відповідними установами, організаціями та підприємствами.

                     За вказаний період розглянуто і задоволено :

                     - 352 звернення громадян про затвердження документації із землеустрою та передачу у власність 299 земельних ділянок і в оренду 29 земельних ділянок в існуючих домоволодіннях та з урахуванням попередньо наданих дозволів, та передано у власність 24 нові земельні ділянки учасникам бойових дій-учасникам АТО;

- 253 заяв стосовно надання дозволів на виготовлення документації із землеустрою на земельні ділянки під існуючими домоволодіннями, в т.ч. 132 заяви щодо розробки проектів відведення земельних ділянок для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель та споруд, для ведення садівництва, будівництва та розміщення індивідуальних гаражів та 121 звернення стосовно надання дозволів на виготовлення технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості);

- 15 звернень щодо виділення нових земельних ділянок учасникам бойових дій-учасникам АТО;

- 7 звернень стосовно вирішення спірних питань землекористування;

- 56 заяв громадян щодо надання та уточнення адрес домоволодінням, гаражам, земельним ділянкам та квартирам;

- 43 заяви стосовно погодження перепланувань в окремих квартирах багатоповерхових будинків та приміщень гуртожитків;

- виготовлено та видано 125 будівельних паспортів на забудову земельних ділянок;

- складено 54 протоколи про адмінправопорушення відповідно до ст.150 КУпАП в частині самовільного переобладнання та перепланування приміщень:

- та розглянуто інші питання, зокрема надання інформації про відповідність місця розташування садибних житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд вимогам державних будівельних норм, надання містобудівних умов і обмежень забудови земельних ділянок, складання актів можливого прокладення трас газопроводів разом із спеціалістами відповідної галузі, проведення листування з підприємствами, організаціями та установами тощо.

Крім того, відділом архітектури розглядаються довготривалі звернення громадян до райвиконкому та за дорученням міськвиконкому, облдержадміністрації та інших інстанцій зі спірних питань та з питань будівництва та земельних питань, зокрема заяви таких громадян, як Бикова М.І. (вул. Тімірязєва,3), Джигунова С.П. (вул. Визволення,5) Рукіна Т.І. (вул. Мясоєдова,64/82) та інші, які розглядаються протягом декількох років, в т.ч. в судових інстанціях, про що працівниками відділу архітектури постійно надаються вичерпні роз\'яснення.

Враховуючи численні звернення від учасників АТО (на даний час до виконкому надійшло 744 звернення від учасників бойових дій-учасників АТО) та беручи до уваги п.25 рішення тридцять другої сесії Полтавської міської ради шостого скликання від 12 липня 2013 р., виконкомом Київської районної в м. Полтаві ради було направлене звернення до виконкому Полтавської міської ради з проханням розглянути можливість розроблення містобудівної документації на масив, розміщений між вул. Пирятинською та садівничими товариствами та визначений територією сільськогосподарських підприємств, з подальшим виділенням земельних ділянок учасникам АТО для ведення індивідуального садівництва, і маємо надію, що ці пропозиції будуть враховані при оновленні та коригуванні містобудівної документації.

 

 

На сьогодні велике значення має юридичне супроводження діяльності ради. Працівники юридичного відділу виконкому в 2015-2016 роках взяли участь у 697 засіданнях судів різних інстанцій, де розглядалися спірні питання, та надали 74 мешканцям району безкоштовні консультації з правових питань.

На території Київського району міста Полтави діє 13 громадських формувань. Кожного дня на охорону громадського порядку виходить 25 - 30 народних правоохоронців, які закривають 9 маршрутів і чергують на 9 постах. За звітний період членами громадських формувань затримано 135 порушників громадського порядку, 3 осіб відправлено в Полтавське відділення поліції № 1, проведено на ГПОП профілактичні бесіди зі 132 громадянами.

Важливою діяльністю виконавчого комітету Київської районної в місті Полтаві ради є: організація громадського контролю за дотриманням прав і законних інтересів засуджених та осіб, звільнених від відбування покарання; сприяння органам і установам виконання покарань у виправленні і ресоціалізації засуджених та створення належних умов для їх утримання, залучення до цієї діяльності громадських організацій, органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності та громадян; організація громадського контролю за поведінкою осіб яким встановлено громадський нагляд, проведення виховних заходів за місцем їх роботи (навчання); і проживання протягом невідбутої частини покарання; надання необхідної допомоги у соціальній адаптації (трудовому і побутовому облаштуванні) особам, звільненим від відбування покарання.

При виконавчому комітеті Київської районної в м. Полтаві ради працюють адміністративна та спостережна комісії. За звітний період проведено відповідно 24 та 16 засідань цих комісій.

Працівники юридичного відділу виконкому на чолі із завідувачем відділу Пеляком В'ячеславом Вікторовичем брали участь у обласній спартакіаді ФСТ "Україна" з настільного тенісу та шашок.

У червні 2016 року головний спеціаліст юридичного відділу Батрак Євгеній Павлович у складі Народного ансамблю танцю "Світанок" Будинку науки і техніки Полтавської дирекції залізничних перевезень став дипломантом Міжнародного фольклорного фестивалю "Охрідські хвилі" в Македонії.

 

Відділ ведення Державного реєстру виборців виконкому Київської районної в м. Полтаві ради здійснює роботу, кінцевими завданнями якої є:

-         ведення персоніфікованого обліку виборців, які проживають на території Київського району м. Полтави; -         складання списків виборців для проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів місцевих рад; міського голови, всеукраїнських та місцевих референдумів.

У процесі проведення щомісячного оновлення бази даних реєстру відділ отримує від закладів та установ, передбачених законом, відомості про зміни, що відбулися з даними виборців за попередній місяць. Завантажує дані до системи та проводить їх обробку. Вносить зміни до бази даних Державного реєстру виборців. До таких змін, зокрема, відносяться:

-         внесення виборця до бази даних у зв'язку з досягненням 18 років; -         реєстрація місця проживання; -         зняття з реєстрації місця проживання; -         отримання або втрата громадянства України; -         зміна ПІБ; -         смерть; -         прибуття до в/ч для проходження строкової служби та вибуття; -         прибуття до установи виконання покарань та вибуття; -         внесення відмітки про постійну нездатність самостійно пересуватися; -         визнання особи недієздатною та скасування недієздатності.

За період з початку 2016 року відділом була проведена така робота щодо ведення реєстру:

-         оброблено записів - 7114; -         включено до реєстру - 867; -         внесено змін до персональних даних - 3977; -         вилучено кратних включень - 38; -         видано довідок на звернення виборців - 81 -         оброблено заяв виборців на включення - 2, зміну даних - 3.

На 08.11.2016 р. в районі зареєстровано 84961 виборець, з них 82425 мають виборчу адресу, 583 – не здатні самостійно пересуватися.

 

 

Надзвичайно вагомою є робота Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), який формує ринок соціальних послуг у районі та виконує важливу роль у сфері соціального захисту населення.

Територіальний центр утримується за рахунок коштів, що, відповідно до Бюджетного Кодексу України, надходять з місцевого бюджету на соціальний захист населення.

Протягом 9 місяців 2016 року 4-ма відділеннями територіального центру було надано послуги 3215 особам, а саме:

- відділення соціальної допомоги вдома (656 осіб, з них 185 інвалідів);

- відділення соціально-медичних послуг (1275 осіб, з них 762 інваліди);

- відділення соціально-побутової адаптації (974 особи, з них 178 інвалідів);

- відділення організації адресної натуральної та грошової допомоги (310 осіб, з них 74 інваліда).

Головними напрямками діяльності територіального центру є:

- виявлення та облік самотніх непрацездатних  громадян та інвалідів, які мають право на соціальне обслуговування;

- організація та забезпечення надання соціальних послуг громадянам похилого віку, інвалідам, хворим та громадянам, які перебувають у складній життєвій ситуації.

Територіальний центр забезпечує безоплатне в обсягах, визначених державними стандартами, надання соціальних послуг громадянам похилого віку, інвалідам, хворим (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більш як чотири місяці), які не здатні до самообслуговування і не мають рідних, які повинні забезпечити їм догляд і допомогу, або рідні є громадянами похилого віку чи визнані інвалідами в установленому порядку.

Також територіальний центр надає платні соціальні послуги (в межах наявних можливостей). Порядок надання послуг визначений постановою КМУ від 14.01.2004р. № 12.

 Протягом 2016 року платних послуг було надано 831 особі на 31 тис. грн. Вартість тарифів на платні послуги  розробляється відповідно до Постанови КМУ від 09.04.05 року №268.

До речі,  сьогодні на сесії ми будемо розглядати питання щодо звільнення від плати за соціальні  послуги людей похилого віку та інвалідів.

Постійно розширюється спектр соціальних послуг, що надаються відділеннями територіального центру, та спрямовуються зусилля на підвищення їх якості. Розробляються і втілюються в життя інноваційні підходи до надання соціальних послуг.

Один з таких проектів, що має на меті впровадження та практичну реалізацію принципу навчання впродовж всього життя, допомагає пережити людям, які вийшли на пенсію, особистісну драму переходу від одного способу життя до іншого, є «Університет третього віку».

Особи похилого віку отримують необхідні для повноцінного існування в сучасному світі знання, відчувають себе потрібними суспільству, усвідомлюють, що життя продовжується, і межі пізнання не існує. А ще «Університет третього віку» дозволяє пенсіонерам розкрити у собі ті таланти, які були притиснуті роботою, клопотами і родинними проблемами, дає можливість познайомитися з новими цікавими людьми.

Участь в учбовому процесі допомагає людині крокувати в ногу з часом, тренувати пам\'ять, розвивати інтелект. «Університет третього віку» діє з 2011 року. На даний час налічує 6 факультетів:

- «Декоративно-ужиткового мистецтва» - (в 2016 році пройшло навчання 50 пенсіонерів). Пенсіонери знайомляться з різними видами прикладного мистецтва, такими як вишивка стрічками та хрестиком, бісероплетіння, мистецтво оригамі, печворк, технологія та дизайн старих речей, скульптурний текстиль (ляльки) тощо;

- «Здоровий спосіб життя» - (в 2016 році пройшли навчання 40 пенсіонерів).

Тут студенти – пенсіонери вчаться створювати дійсну гармонію здоров'я;

- «Новітні інформаційні технології» (в 2016 році пройшли навчання 57 пенсіонерів). Навчання комп'ютерної грамотності, користування Інтернет - ресурсами та розширення знань про функції мобільних телефонів;

- «Театр народного мистецтва» (в 2016 році пройшли навчання 19 пенсіонерів).  Студенти факультету займаються хоровим співом.

- «Іноземні мови» -  вивчається англійська мова (в 2016 році пройшли навчання 30 пенсіонерів).

- «Аграрний» (в 2016 році пройшов навчання 21 пенсіонер). Студенти навчаються не використовувати хімічні засоби при «спілкуванні» з землею, а застосовувати органічне землеробство.

Викладачами «Університету третього віку» є не тільки працівники територіального центру, а й волонтери.

З 2015р. в установі було започатковано роботу з інвалідами з вадами слуху. Так, у 2016 році соціальні послуги у відділеннях територіального центру отримували 39 вищезазначених інвалідів.

У територіальному центрі працює «соціальний офіс», метою якого є надання консультацій людям похилого віку та інвалідам району з питань чинного законодавства та інформації, необхідної для вирішення складної життєвої ситуації. За 9 місяців 2016 року послуги надані 555 особам.

У рамках діяльності «соціального офісу» територіальний центр співпрацює з іншими установами та громадськими організаціями. Так, налагоджена співпраця з Другим Полтавським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Протягом року спільно надано консультації 28 особам.

Також з метою підвищення поінформованості населення при територіальному центрі відповідно до затверджених графіків функціонує «мобільний соціальний офіс». У його роботі беруть участь працівники територіального центру, представники УСЗН Київського РВК, органів Пенсійного фонду та ін. Протягом 9 місяців 2016 року було здійснено 25 виїздів, під час яких надано послуги 94 особам.

З метою підвищення ефективності та реального наближення надання соціальних послуг населенню віддалених куточків району (с. Яківці, с. Івонченці, с. Рибці) при територіальному центрі діють виїзні бригади, до складу яких входять спеціалісти різних напрямків (психолог, медичний працівник, перукар тощо). Так, протягом  2016 року здійснено 42 виїзди, надано 655 послуг 173 особам.

У рамках виконання міської програми «Турбота» протягом 2016 р. 53 одиноких малозабезпечених інваліди та людини похилого віку, дохід яких не перевищував 1,5 прожиткових мінімумів, отримують безкоштовне харчування на суму 126,336 тис. грн.

Також в  установі протягом 9 місяців 2016 року було надано:

61 особі - 639 послуг психолога ;

728 особам - послуги з лікувально-оздоровчої фізкультури;

530 особам - із занять на тренажерах;

1163 особам - 2707 послуг перукаря;

102 особам - 997 послуг швачки;

192 особам - послуги з масажу;

 74 особам - 320 послуг «соціального таксі»;

148 особам - 159 послуг пункту прокату засобів реабілітації (палиці, милиці, інвалідні візки);

53 особам - 236 послуг із прання білизни.

 

 

Крім зазначеного вище, із задоволенням хочеться згадати у своєму виступі й про те, що в районі у звичному режимі працюють заклади культури, які сприяють у проведенні святкових заходів для дітей району, особливо тих, які належать до пільгових категорій. Так, протягом звітного періоду виконавчим комітетом організовано і проведено благодійні ранки з нагоди дня Святого Миколая та Нового року, святковим концертом та традиційними ласощами відзначено День захисту дітей, проведено святковий концерт з нагоди Дня захисника України.

Керівництво та апарат виконкому взяли активну участь у святкуванні чергової річниці Дня Перемоги. У рамках цих заходів відбулися урочисті покладання квітів та зустрічі з учасниками Другої світової війни, активами районних ветеранських організацій, відвідано госпіталь для інвалідів війни, вручені подарунки.

У травні поточного року відроджено традицію відзначення Дня Київського району м. Полтави. В заходах узяли участь керівники та члени колективів установ і організацій, мешканці району.

Шановні депутати! Ми постаралися схарактеризувати усі напрямки виконаної за звітний період роботи. Якщо хтось має запитання чи доповнення до моєї доповіді, прошу до слова.

Дякую за увагу.

 

Голова районної ради                                       С.Синягівський

 

Інші повідомлення:

18.01.2017
У зв’яку з надмірними снігопадами та внаслідок різкого перепаду температур на покрівлях будинків утворилися бурульки, які при падінні становлять загрозу для життя людей.Шановні полтавці! Звертаємося до вас з проханням уникати небезпечних ділянок зі скупченням снігових брил та бурульок на покрівлях будинків! Будьте уважними та обережними!Якщо ви виявили на дахах будівель бурульки, які несуть загрозу життю та здоров'ю громадян, повідомляйте про небезпеку за телефоном 15-80.
19.11.2015
Внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на строкову військову службу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятих на військову службу за контрактом у разі виникнення кризової ситуації, що загрожує національній безпеці, оголошення рішення про проведення мобілізації та (або) введення воєнного стану, а також працівникам, які були призвані на військову службу під час мобілізації, на особливий період та які підлягають звільненню з військової служби у зв’язку з оголошенням демобілізації, але продовжують військову службу у зв’язку з прийняттям на військову службу за контрактом ”
17.02.2015
Рішенням позачергової сорок восьмої сесії Полтавської міської ради надано субвенцію Київській районній в м. Полтаві раді для фінансування діяльності органів самоорганізації населення на 2015 рік. На підставі цього рішення у ході проведення 59-ї сесії Київської районної в м. Полтаві ради шостого скликання при затвердженні заходів Програми сприяння діяльності органів самоорганізації населення у Київському районі м. Полтави на 2015 рік передбачено напрямки використання цих коштів. Одним з таких напрямків є заохочення легалізованих органів самоорганізації населення, що працюють на території Київського району м. Полтави, за добросовісне виконання власних повноважень відповідно до Закону України «Про органи самоорганізації населення».
30.09.2014
Постановою Київської районної у місті Полтаві виборчої комісії Полтавської області від 25 вересня 2014 року № 64 зареєстровано депутатами Київської районної в м. Полтаві ради по багатомандатному виборчому округу наступних за черговістю кандидатів у депутати у виборчому списку Полтавської міської організації Партії регіонів:Ткачука Олександра Костянтиновича, 1976 року народження, громадянина України, освіта вища, являється заступником директор фірми ТОВ «Полтава- Автосвіт», проживає у м.Полтаві, вул. Баленка, буд.13, кв. 84;Сливкіну Віру Іванівну, 1968 року народження, громадянку України, освіта вища, працює головним спеціалістом відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення Полтавської ОДА, проживає в м.Полтаві , вул. Шевченка, 96, кв.45.Повноваження депутатів Київської районної в м. Полтаві ради шостого скликання Ткачука О.К., Сливкіної В.І. починаються з 30 вересня 2014 року