Київський район м. Полтави заснований у 1952 році, має територію 5437,8 гектарів, що складає 52,8 % від загальної площі міста Полтави. Станом на січень 2016 року в районі проживає близько 90 тис. осіб.
   
 
Сьогодні:
середа, 24 липня
   
 

Мешканцям району до відома

У недалекому минулому в числі найважливіших напрямків діяльності органів Пенсійного фонду були різноманітні заходи з надходження платежів до пенсійного бюджету та погашення заборгованості з їх сплати. Наразі на перший план вийшли інші пріоритети - легалізація заробітної плати найманих працівників заради захисту прав застрахованих осіб.

Це пов’язано з тим, що ядром численних перетворень і орієнтиром подальших кроків працівників Фонду є Реєстр державного соціального страхування, який згідно із законодавством ведеться Пенсійним фондом України з 1998 року.

У Реєстрі застрахованих осіб, насамперед, міститься інформація про кожну застраховану особу – чи то є працююча людина, чи пенсіонер, чи отримувач виплат із соціального страхування. Зокрема, накопичені персональні дані в актуальному стані, вся інформація про документи, які є у особи, наприклад, дані про видачу пенсійного посвідчення, свідоцтва соціального страхування, про їх заміну в разі втрати і т. ін. Також у Реєстрі систематизовані всі дані про страховий стаж і заробітну плату, починаючи з 2000 року, та ще чимало важливої інформації.

Таким чином, працівники Пенсійного фонду можуть заздалегідь передбачити, на які соціальні гарантії в літньому віці розраховувати нинішньому працівникові. Адже розмір пенсії за віком залежить від тривалості страхового стажу і розміру заробітної плати, з якої сплачувалися страхові та єдиний внески до Пенсійного фонду. У свою чергу, страховий стаж складається з періодів, за які щомісяця й у повному обсязі сплачені кошти у розмірі не менше мінімального страхового внеску, обчисленого з мінімальної заробітної плати.

Як свідчить аналіз даних Реєстру застрахованих осіб, сьогодні найбільш несвідомими у соціально-правовому аспекті виявилися фізичні особи-підприємці. Саме підприємці свідомо чи несвідомо усіляко ухиляються від сплати обов’язкових платежів і начебто не розуміють, що першочерговою умовою одержання пенсійної виплати є набуття необхідного страхового стажу. Об’єктивна реальність є такою, що нині ці люди – або порушники фінансової дисципліни, або жертви правової безграмотності, - а через кілька десятків років – потенційні клієнти Пенсійного фонду і заручники складних життєвих ситуацій.

Плине час, в державі змінюються економічні умови та відбуваються законодавчі зміни, і от уже з 1 січня 2018 року мінімальний страховий стаж для призначення пенсії повинен становити не менше 25 років. Мало того, - кожні 12 місяців загальний розмір страхового стажу, необхідного для призначення пенсії, буде збільшуватися на один рік, і в 2028 році досягне
35–ти років.

Можливо, варто нагадати, що фізичні особи-підприємці, в тому числі ті, що обрали спрощену систему оподаткування, відповідно до чинного законодавства України належать до категорії платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Платниками також є особи, які провадять незалежну професійну, релігійну, іншу подібну діяльність та отримують від неї дохід.

Оскільки розмір мінімального страхового внеску залежить від розміру мінімальної заробітної плати, то всім зазначеним вище платникам єдиного внеску для зарахування до страхового стажу в повному розмірі одного місяця слід сплачувати не менше ніж 819,06 грн. (з січня 2018 року). Ця сума становить 22% від мінімальної заробітної плати, розмір якої з 1 січня 2018 року відповідно до Закону України „Про Державний бюджет України на 2018 рік” встановлено 3723 грн. на місяць.

Несплата єдиного внеску позбавляє права на зарахування в повному обсязі до страхового стажу періодів підприємницької діяльності, а також залишає людину без страхових виплат за соціальним страхуванням, окрім того, може вплинути на розмір пенсії.

Також надаємо інформацію щодо використання Веб-порталу електронних послуг Пенсійного Фонду України.

Пенсійний фонд України постійно розширює можливості дистанційного обслуговування громадян. Одним з останніх нововведень стали онлайн- довідки.

Відтепер через особистий кабінет на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного Фонду України, не відвідуючи територіальні органи Фонду, можна отримувати електронні документи з підтвердженням QR-кодом, використовуючи електронний цифровий підпис (ЕЦП).

Відповідно до чинного законодавства документ з QR-кодом є аналогом паперового документу, підписаного відповідальною особою в органі Фонду. Такі довідки дійсні для оформлення субсидій, документів у центрах надання електронних послуг, посольствах та консульських установах, для пред’явлення в банківських установах, органах фіскальної служби, територіальних органах міграційної служби тощо.

Працівники установ, до яких громадяни приходять з електронними документами, перевіряють їх достовірність через QR-код і спеціальний перевірочний код.

Перелік електронних документів, які можна отримати дистанційно, наступний:

-довідка про доходи пенсіонера для призначення субсидій (містить дані про розмір пенсії, без урахування окремих видів виплат);

-довідка про доходи пенсіонера;

індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-5, містить інформацію про страховий стаж, заробітну плату та сплату страхових внесків страхувальниками);

-витяг з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (містить інформацію про статус застрахованої особи/отримувача страхової виплати, дані про набутий страховий стаж, відомості про страхувальників, про періоди трудових відносин, відомості щодо нарахованої заробітної плати, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу, відомості про особливі умови праці, про суми добровільних внесків: дані пенсійної справи, відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування).

На сьогоднішній день, зареєструвавшись на веб-порталі Пенсійного фонду України, кожна застрахована особа має можливість контролювати свою зарплату та майбутню пенсію, перевіряти факт сплати внесків та суму, з якої вони перераховуються, отримувати дистанційно електронні документи.

Інформація для тих, хто хоче зареєструватися на веб-порталі Пенсійного фонду України. Незалежно від місця проживання особи по м.Полтаві та Полтавському районі можна звернутися до відділів обслуговування громадян, які знаходяться за адресами:

Київський район - вул. Дмитра Коряка, 3, контактний телефон- 56-59-75;

 

Шевченківський район - вул. Івана Мазепи, 30, контактний телефон 63-31-14;

Подільський район — вул. Анатолія Кукоби, 39, контактний телефон -51-32-65;

Полтавський район — вул. Шевченка, 7, контактний телефон — 2-95-36.

 

 

Полтавське об'єднане управління Пенсійного

фонду України Полтавської області

 

 

Інші повідомлення:

18.01.2017
У зв’яку з надмірними снігопадами та внаслідок різкого перепаду температур на покрівлях будинків утворилися бурульки, які при падінні становлять загрозу для життя людей.Шановні полтавці! Звертаємося до вас з проханням уникати небезпечних ділянок зі скупченням снігових брил та бурульок на покрівлях будинків! Будьте уважними та обережними!Якщо ви виявили на дахах будівель бурульки, які несуть загрозу життю та здоров'ю громадян, повідомляйте про небезпеку за телефоном 15-80.
19.11.2015
Внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на строкову військову службу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятих на військову службу за контрактом у разі виникнення кризової ситуації, що загрожує національній безпеці, оголошення рішення про проведення мобілізації та (або) введення воєнного стану, а також працівникам, які були призвані на військову службу під час мобілізації, на особливий період та які підлягають звільненню з військової служби у зв’язку з оголошенням демобілізації, але продовжують військову службу у зв’язку з прийняттям на військову службу за контрактом ”
17.02.2015
Рішенням позачергової сорок восьмої сесії Полтавської міської ради надано субвенцію Київській районній в м. Полтаві раді для фінансування діяльності органів самоорганізації населення на 2015 рік. На підставі цього рішення у ході проведення 59-ї сесії Київської районної в м. Полтаві ради шостого скликання при затвердженні заходів Програми сприяння діяльності органів самоорганізації населення у Київському районі м. Полтави на 2015 рік передбачено напрямки використання цих коштів. Одним з таких напрямків є заохочення легалізованих органів самоорганізації населення, що працюють на території Київського району м. Полтави, за добросовісне виконання власних повноважень відповідно до Закону України «Про органи самоорганізації населення».
30.09.2014
Постановою Київської районної у місті Полтаві виборчої комісії Полтавської області від 25 вересня 2014 року № 64 зареєстровано депутатами Київської районної в м. Полтаві ради по багатомандатному виборчому округу наступних за черговістю кандидатів у депутати у виборчому списку Полтавської міської організації Партії регіонів:Ткачука Олександра Костянтиновича, 1976 року народження, громадянина України, освіта вища, являється заступником директор фірми ТОВ «Полтава- Автосвіт», проживає у м.Полтаві, вул. Баленка, буд.13, кв. 84;Сливкіну Віру Іванівну, 1968 року народження, громадянку України, освіта вища, працює головним спеціалістом відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення Полтавської ОДА, проживає в м.Полтаві , вул. Шевченка, 96, кв.45.Повноваження депутатів Київської районної в м. Полтаві ради шостого скликання Ткачука О.К., Сливкіної В.І. починаються з 30 вересня 2014 року