Київський район м. Полтави заснований у 1952 році, має територію 5437,8 гектарів, що складає 52,8 % від загальної площі міста Полтави. Станом на січень 2016 року в районі проживає близько 90 тис. осіб.
   
 
Сьогодні:
середа, 20 листопада
   
  Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Київської районної в м. Полтаві ради

Юридична адреса: вулиця Ст.Халтуріна, будинок 13, Полтавська область, м. Полтава, Київський район, 36014

Телефон (факс): (0532) 56-24-75

Електрона пошта:  soc1601@kr-pl.gov.ua

Телефон (факс): (0532) 56-24-75,

Телефон гарячої лінії (0532) 56-24-66

Розклад роботи: понеділок – четвер  з 8.00 до 17.15, п'ятниця з 8.00 до 16.00 (перерва з 12.00-13.00)

                           

Керівник: 

заступник голови районної ради з  питань діяльності виконавчого  органу-начальник управління          

КОБИЩАН НАТАЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА

Заступники керівника:

заступник начальника управління з соціальних питань

ЧАЙКА ТЕТЯНА ІВАНІВНА

заступник начальника управління – начальник відділу обліку, контролю та звітності                                                ГОРОБЕЦЬ НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА

заступник начальника управління – начальник відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин                КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА

 
ТЕЛЕФОННИЙ ДОВІДНИК
УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КИЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В М. ПОЛТАВІ РАДИ 
                                                               

Заступник голови районної ради з питань діяльності виконавчого органу-начальник управління  (0532)56-24-75   

Заступник начальника управління з соціальних питань  (0532)56-25-68

Заступник начальника управління - начальник відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин  (0532)56-24-73  

Заступник начальника управління - начальник відділу обліку, контролю та звітності  (0532)56-53-82

Сектор кадрової роботи та документообігу  (0532)56-22-22 

Сектор правового забезпечення  (0532)56-25-32    

Сектор державних соціальних інспекторів (0532)56-27-73 

Сектор адміністративно-господарського забезпечення  (0532)56-53-82  

Відділ грошових виплат та компенсацій  (0532)56-41-20, 56-26-16, 56-27-73    

Відділ з питань постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, осіб з інвалідністю,ветеранів війни та праці, нагляду за призначенням та виплатою пенсій (0532)56-25-32 (0532)56-24-59  

Відділ обліку, контролю та звітності (0532)56-53-82   

Відділ автоматизованої обробки інформації (0532)56-49-35       

Відділ праці та врегулювання соціально-трудових відносин (0532)56-24-73                                                       

Відділ персоніфікованого обліку осіб, які мають право на пільги   (0532)56-24-71                                                                                                    

 

ГРАФІК
особистого прийому громадян керівним складом Управління соціального захисту населення
виконавчого комітету Київської районної в м. Полтаві ради  

1. Кобищан Наталія Олексіївна

Заступник голови районної ради з питань діяльності виконавчого органу – начальник управління

Вівторок, четвер  8.00 — 17.00    

2. Чайка Тетяна Іванівна

Заступник начальника управління з соціальних питань

Понеділок 8.00 — 17.00, п'ятниця 8.00 — 12.00   

3.  Кравченко Наталія Олексіївна        

Заступник начальника управління – начальник відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин

Вівторок 8.00 — 12.00,   середа  8.00 — 17.00    

4. Горобець Наталія Миколаївна   

Заступник начальника управління – начальник відділу обліку, контролю та звітності

Вівторок, четвер  8.00 — 17.00


 5. Клємєнт Алла Олексіївна     

Начальник відділу грошових виплат та компенсацій

Понеділок, середа  8.00 — 17.00,  вівторок, п'ятниця 8.00 — 12.00


6. Гонтар Віта Миколаївна          

Начальник відділу персоніфікованого обліку осіб, які мають право на пільги

Понеділок, середа  8.00 — 17.00,  вівторок, п'ятниця 8.00 — 12.00    
 
7. Сухорукова Ірина Григорівна             

Начальник відділу з питань постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, інвалідів, ветеранів війни та праці, контролю за призначенням і виплатою пенсії

  Понеділок, середа  8.00 — 17.00,  вівторок, п'ятниця 8.00 — 12.00                                                                                                                        

 

                                                                                                                                           Затверджено

                                                                                                                                           Рішенням сорок другої сесії

                                                                                                                                           сьомого скликання Київської районної в

                                                                                                                                           м.Полтаві ради від 19.02.2019

ПОЛОЖЕННЯ
про управління соціального захисту населення виконавчого комітету Київської районної в м. Полтаві ради

1. Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Київської районної в м. Полтаві ради (далі - управління) є структурним підрозділом виконавчого комітету Київської районної в м. Полтаві ради та є неприбутковою бюджетною установою,  юридичною особою публічного права, що межах Київського району м. Полтави забезпечує виконання завдань, визначених у Положенні про управління соціального захисту населення виконавчого комітету Київської районної в м. Полтаві ради (далі - Положення).

 Рішення про утворення та припинення управління приймається Київською районною в м. Полтаві радою (далі - районна рада). У разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) її активи передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.

Управління підпорядковане голові Київської районної в м. Полтаві ради (далі – голова районної ради), а також підзвітне і підконтрольне Департаменту соціального захисту населення Полтавської обласної державної адміністрації (далі — Департамент).

2. Управління утримується за рахунок коштів, що відповідно до Бюджетного кодексу України виділяються з місцевого бюджету, та інших надходжень.

Іншими надходженнями є надходження від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна), що належить установі.        Доходи, що надходять від реалізації майна використовуються виключно для фінансування видатків на утримання установи, виконання наданих повноважень, реалізації завдань та напрямів діяльності, визначених цим Положенням, та не підлягають розподілу серед працівників управління.

Граничну чисельність, фонд оплати праці та видатки на утримання управління затверджує сесія Київської районної в м. Полтаві ради.

Штатний розпис та кошторис управління затверджує голова районної ради.

Управління має самостійний баланс, рахунки в органах Державного казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України, своїм найменуванням, ідентифікаційним кодом та відповідні бланки встановленого зразка.

3. Управління у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики України, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, наказами директора департаменту, рішеннями відповідних органів місцевого самоврядування, а також цим Положенням.

4. Основним завданням управління є забезпечення реалізації державної соціальної політики на території району у сфері соціального захисту населення, що включає:

1) забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально - трудових відносин, оплати та належних умов праці, ефективного співробітництва з профспілками та організаціями роботодавців;

2) забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту населення;

3) призначення та виплату соціальної допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, встановлених законодавством України, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;

4) забезпечення соціальної інтеграції інвалідів;

5) участь за доручення органів вищого підпорядкування у розробленні та організації виконання комплексних програм та заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат за місцем проживання;

6) здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій територіальним органом Пенсійного фонду України;

7) за дорученням органів вищого підпорядкування, сприяння реалізації державної політики з питань протидії торгівлі людьми;

8) соціальний захист учасників антитерористичної операції;

9) соціальний захист, в межах наданих повноважень, внутрішньо переміщених осіб;

10)проведення інформаційно - роз'яснювальної роботи.

 

5. Управління відповідно до визначених повноважень виконує такі функції:

1) організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінсоцполітики та здійснює контроль за їх реалізацією;

2) забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;

3) аналізує стан та тенденції соціального розвитку у межах Київського району м. Полтави;

4) бере участь у підготовці пропозицій до проекту програми соціально-економічного розвитку району;

5) вносить пропозиції щодо проектів районного  та місцевого бюджетів;

6) забезпечує ефективне і цільове використання відповідних бюджетних коштів;

7) бере участь у підготовці заходів регіонального розвитку;

8) розробляє проекти розпоряджень голови районної ради, рішень виконавчого комітету ради, що належать до компетенції управління;

9) бере участь у підготовці звітів голови районної ради для їх розгляду на сесії;

10) готує інформаційні та аналітичні матеріали, статистичну звітність з питань, що належать до його компетенції;

11) забезпечує здійснення заходів щодо запобігання та протидії корупції;

12) розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;

13) опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад;

14) забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є управління;

15) постійно інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень;

16) здійснює повноваження, делеговані органами місцевого самоврядування;

17) забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;

18) організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;

19) забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

20) бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);

21) забезпечує захист персональних даних;

22) готує та подає в установленому порядку аналітичні матеріали і статистичну звітність з питань, що належать до його компетенції;

23) залучає громадські та благодійні організації до виконання соціальних програм і здійснення відповідних заходів;

24) здійснює нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку ) та виплати пенсій, перевірку правильності виплати допомоги на поховання територіальним органом Пенсійного фонду України;

25)проведення інформаційно - роз'яснювальної роботи;

26) у сфері соціально-трудових відносин, оплати праці та зайнятості населення:

- забезпечує співробітництво органів місцевого самоврядування з профспілками та організаціями роботодавців;

- здійснює моніторинг показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ та організацій всіх форм власності, а також фізичних осіб-підприємців;

- забезпечує соціальний захист працівників, зайнятих на роботах із шкідливими та важкими умовами праці, вживає заходів щодо якісного проведення атестації робочих місць;

- бере участь у розробленні міської програми зайнятості населення та реалізації інших заходів щодо поліпшення ситуації на ринку праці;

27) з питань реалізації заходів соціальної підтримки населення:

- організовує в межах своєї компетенції роботу щодо надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг з оплати житлово-комунальних послуг, послуг зв"язку, пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу та пільгового проїзду окремим категоріям громадян, інших пільг, передбачених законодавством України, компенсації особам, які згідно з Гірничим законом України мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках, що мають централізоване опалення тощо;

- здійснює призначення та виплату:

одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання «Мати– героїня»;

державної допомоги сім'ям з дітьми;

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам;

тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме;

одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам;

     компенсаційних виплат фізичним особам, які надають соціальні послуги;

- здійснює призначення:

щомісячної компенсаційної виплати особам, які проживають з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу;

щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за інвалідом І групи, а також за престарілим, який досяг 80-річного віку;

державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам, а також інших видів державної допомоги відповідно до законодавства України;

матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби;

- бере участь у роботі комісій з питань соціального захисту населення, створених при районній раді;

- сприяє громадянам в одержанні документів, необхідних для призначення окремих видів допомог, субсидій та надання пільг;

- проводить електронні звірки інформацій від організацій-надавачів послуг щодо витрат, пов'язаних з наданням пільг окремим категоріям громадян, з відомостями, що містяться в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги;

- здійснює розрахунки з організаціями-надавачами послуг за надані пільги окремим категоріям громадян та призначені житлові субсидії населенню;

- визначає право на отримання компенсації за оплату електроенергії, газу та централізованого опалення житла відповідно до Гірничого закону, здійснює її нарахування та виплату;

- здійснює взяття на облік внутрішньо переміщених осіб, внесення даних до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, надання щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг;

- здійснює верифікацію та моніторинг достовірності інформації, поданої фізичними особами для нарахування та отримання соціальних виплат, пільг, субсидій, інших виплат, що здійснюються за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів;

- проводить інвентаризацію особових справ осіб, які одержують соціальну допомогу, субсидії та пільги в установленому законодавством порядку;

- організовує прийом документів для призначення усіх видів соціальної допомоги  за принципом «єдиного вікна» та забезпечує розгляд заяв та прийняття рішень відповідно до затверджених стандартів надання послуг;

- надає консультації з питань прийому документів для призначення усіх видів компенсацій, пільг, соціальної допомоги, у тому числі шляхом організації роботи «мобільного соціального офісу»;

- здійснює контроль відповідно до чинного законодавства за цільовим використанням коштів, спрямованих на надання державних соціальних допомог та інших видів соціальної підтримки, передбачених законодавством України;

- організовує роботу головних державних соціальних інспекторів та державних соціальних інспекторів;

28) у сфері реалізації державних соціальних гарантій окремим категоріям громадян:

- організовує призначення та виплату допомоги, компенсацій та надання інших соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- здійснює підготовку документів щодо визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- організовує санаторно-курортне лікування інвалідів, ветеранів війни та праці, жертв нацистських переслідувань, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також виплату грошових компенсацій вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян відповідно до законодавства України;

- забезпечує реалізацію заходів з психологічної реабілітації, санаторно-курортного лікування, забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції;

- організовує в межах своєї компетенції роботу з надання пільг пенсіонерам, інвалідам, ветеранам війни та праці та іншим категоріям осіб, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;

- забезпечує реалізацію заходів державних програм соціальної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, та тих які підлягають звільненню у зв'язку з реформуванням Збройних Сил України та інших військових формувань;

- видає відповідні посвідчення категоріям громадян, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;

- формує та подає до територіального органу Державної фіскальної служби України звіт щодо нарахування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування відносно отримувачів державних допомог та компенсацій;

29) у сфері соціального обслуговування, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг населенню

- забезпечує облік осіб, які звертаються в управління з питань направлення в установи та заклади, що надають соціальні послуги, сприяє в оформленні документів цим особам;

- здійснює організаційно-методичне забезпечення територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) виконавчого комітету Київської районної в м. Полтаві ради та контроль за додержанням ним законодавства про надання соціальних послуг;

- подає пропозиції органу місцевого самоврядування під час формування проекту відповідного місцевого бюджету щодо передбачення коштів у складі видатків на фінансування місцевих програм соціального захисту та соціального забезпечення на компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги;

- сприяє влаштування за потреби до інтернатних установ системи соціального захисту населення громадян похилого віку, інвалідів та дітей-інвалідів;

- вносить в установленому порядку пропозиції щодо встановлення піклування над повнолітніми дієздатними особами, які за станом здоров'я потребують догляду;

- сприяє благодійним, релігійним волонтерським  громадським об'єднанням, установам та організаціям недержавної форми власності, окремим громадянам у наданні соціальної допомоги інвалідам, ветеранам війни та праці і громадянам похилого віку, а також іншим соціально незахищеним громадянам та сім'ям, які перебувають у складних життєвих обставинах;

 

- сприяє підготовці, перепідготовці та підвищенню кваліфікації працівників соціальної сфери;

30) у сфері соціальної інтеграції інвалідів:

- здійснює облік інвалідів, дітей-інвалідів та інших осіб, які мають право на безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;

- здійснює роботу з оформлення документів для визначення права інвалідів та дітей-інвалідів на безоплатне та пільгове забезпечення автомобілями;

- здійснює направлення до реабілітаційних установ інвалідів та дітей-інвалідів відповідно до поданих заяв та документів, перелік яких визначено реабілітаційною установою;

- здійснює підготовку документів для виплати грошових компенсацій, передбачених законодавством України;

- визначає потребу у забезпеченні інвалідів та окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації, автомобілями, санаторно-курортним лікуванням, у здійсненні компенсаційних виплат, передбачених законодавством України, та направляє узагальнену інформацію департаменту;

- інформує інвалідів про послуги державної служби зайнятості щодо підбору роботи, проведення професійної орієнтації з метою вибору професійної діяльності та визначення виду професійного навчання шляхом професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації;

- бере участь у створенні безперешкодного середовища для мало мобільних категорій населення;

31) забезпечує ведення Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП), централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), інших інформаційних систем та реєстрів, визначених Мінсоцполітики, підтримує єдине інформаційне і телекомунікаційне середовище у складі інформаційної інфраструктури Мінсоцполітики та власний сегмент локальної мережі;

32) інформує населення з питань, що належать до компетенції управління, роз'яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції управління, у тому числі через засоби масової інформації;

33) надає безоплатну правову допомогу;

34) забезпечує на відповідному рівні реалізацію міжнародних проектів із соціальних питань;

35) здійснює інші, передбачені законом повноваження.

6. Управління має право:

1) одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів виконавчого комітету Київської районної в м. Полтаві ради, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

2) залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань, спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів виконавчого комітету Київської районної в м. Полтаві ради, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), громадських об'єднань (за згодою).

3) вносити в установленому порядку виконавчому комітету Київської районної в м. Полтаві ради та департаменту пропозиції щодо удосконалення роботи у сфері соціального захисту населення;

4) користуватися в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, системами зв'язку і комунікацій, мережами спеціального зв'язку та іншими технічними засобами;

5) скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до його компетенції;

6) за дозволу районної ради здійснювати відчуження майна, яке надійшло у вигляді добровільних пожертвувань, подарунків тощо.

7. Управління в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету Київської районної в м. Полтаві ради, департаментом, органами місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.

8. Управління очолює заступник голови районної ради з питань діяльності виконавчого органу - начальник управління соціального захисту населення, який призначається на посаду та звільняється з посади головою районної ради за погодженням відповідно з директором департаменту в установленому законодавством порядку.

9. Заступник голови районної ради з питань діяльності виконавчого органу - начальник управління соціального захисту населення:

1) здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в управлінні;

2) подає на затвердження сесії районної ради Положення про управління;

затверджує положення про структурні підрозділи управління, посадові інструкції працівників та розподіляє обов'язки між ними;

планує роботу управління;

вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи управління;

6) звітує перед головою районної ради про виконання покладених на управління завдань та затверджених планів роботи;

7) може входити до складу виконавчого комітету органів місцевого самоврядування;

8) вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях виконавчого комітету питань, що належать до компетенції управління ;

9)         представляє інтереси управління у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету Київської районної в      м. Полтаві ради, департаментом, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями;

10)    видає у межах своєї компетенції накази, організовує  контроль за їх виконанням;

11)    подає на затвердження голові виконавчого комітету Київської районної в м. Полтаві ради проекти кошторису та штатного розпису управління в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;

12)     розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису;

13)     здійснює добір кадрів, призначає на посади та звільняє з посад працівників управління

14)     організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності службовців органу місцевого самоврядування;

15)     проводить особистий прийом громадян;

16)    забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

17)     здійснює інші повноваження, визначені законом.

Накази заступника голови районної ради з питань діяльності виконавчого органу - начальника управління, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, Мінсоцполітики можуть бути скасовані головою районної ради.

 

downloadfilmterbaru.xyz nomortogel.xyz malayporntube.xyz