Київський район м. Полтави заснований у 1952 році, має територію 5437,8 гектарів, що складає 52,8 % від загальної площі міста Полтави. Станом на січень 2016 року в районі проживає близько 90 тис. осіб.
   
 
Сьогодні:
п’ятниця, 17 листопада
   
 
Публічна інформація

У Київській районній в м. Полтаві раді з метою виконання вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації" та нової редакції Закону України "Про інформацію" розроблені інструкції щодо процедури надання запиту та отримання доступу до публічної інформації.

З метою подання запиту на отримання публічної інформації громадяни можуть звертатися до розпорядників інформації

понеділок – четвер з 8.00 до 17.15;
п'ятниця з 8:00 до 16:00;
перерва з 12:00 до 13:00.

Розпорядниками інформації є:

Виконавчий комітет Київської районної в м. Полтаві ради (вул. М.Бірюзова,1/2, телефон (факс) 60-62-85, електронна пошта - krpoltava@kr-pl.gov.ua.)
Фінансове управління Київської районної в м. Полтаві ради Полтавської області (вул.Зигіна,1, тел.: 2-95-15)
Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Київської районної в м. Полтаві ради
(вул. Ст. Халтуріна,13, телефон 2-78-64, електронна пошта – soc1601@kr-pl.gov.ua).

Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним. Запити можуть подаватися в усній, письмовій чи в іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою).

Письмовий запит подається у довільній формі та має містити:

  1. ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;
  2. загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
  3. підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подавати запит шляхом заповнення відповідних форм запитів на інформацію, які можна отримати у загальному відділі, зразок якого розміщений на цьому сайті (додається). Зазначені форми мають стислу інструкцію щодо процедури подання запиту на інформацію, її отримання тощо.

У разі, якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його має оформити відповідальна особа з питань запитів на інформацію загального відділу, обов'язково зазначивши в запиті своє ім'я, контактний телефон, та надати копію запиту особі, яка його подала.

Відповідь на запит на інформацію надається не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

У разі, якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту.

Клопотання про термінове опрацювання запиту має бути обґрунтованим.

У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. Інформація на запит надається безкоштовно.

У разі якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов'язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк.

Публічну інформацію про роботу районної ради та виконавчого комітету можна прочитати на офіційному сайті районної ради.

Завантажити форму запита

Служба у справах дітей виконавчого комітету Київської районної

в м. Полтаві ради

м. Полтава, Маршала Бірюзова, ½, кімн. 3, 4, 9, тел. 569677, 565887, 24803

Інформація щодо режиму роботи служби у справах дітей: прийом, консультація здійснюється відповідно до робочого графіку служби у справах дітей Київської районної в м. Полтаві ради. Графік роботи: понеділок-четвер з 8.00 до 17.15, п'ятниця з 8.00 до 16.00, обідня перерва з 12.00 до 13.00.

 

Відчуження, реєстрація, переобладнання та іпотека житла (майна) право власності чи користування яким мають діти

Місце розгляду: м. Полтава, вул. Маршала Бірюзова,1/2, кімн. 3, 9, виконком Київської районної в м. Полтаві ради,  т. 569677, 24803

Повноваження щодо розгляду питання встановлено:

·       ст. 17 Закону України «Про охорону дитинства»;

·       ст.177 Сімейного кодексу України;

·       ст. 32 Цивільного Кодексу України;

·       ст. 12 Закону України «Про основи соціального захисту бездомних громадян і безпритульних дітей»;

        п.п. 66, 67 постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування , пов'язаної із захистом прав дитини»

Служба у справах дітей за місцем знаходження майна надає консультації громадянам з питань підготовки необхідних документів щодо відчуження, реєстрації, переобладнання та іпотеки житла (майна) дитини.

 

      Для відчуження, реєстрації, переобладнання та іпотеки житла (майна) дитини батьки, опікуни або піклувальники подають зазначеній службі такі документи:

 

·        Заяву кожного з батьків, опікунів, піклувальників чи інших осіб при необхідності (заява подається особисто заявником, із наданням документу, який посвідчує особу; зміст заяви коригується працівником служби у справах дітей індивідуально в залежності до правочину, що необхідно здійснити);

·        Копію паспорта громадянина України, тимчасового посвідчення громадянина України, паспортного документа іноземця;

·        Заява дитини, якщо їй виповнилося 14 років;

·        Копію реєстраційного номера облікової картки платника податків (у разі наявності);

·        Документи на житло, що відчужується, переобладнується:

а) копія технічного паспорта;

б) копія свідоцтва про право власності або інших документів, які посвідчують право власності;

в) копія витягу з державного реєстру речових прав на нерухоме  майно про реєстрацію прав та їх обтяжень (реєстраційна служба, вул. Сапіго, 6, м. Полтави).

·        Документи на житло, що купується (обмінюється), переобладнується:

а) копія технічного паспорта.

б) копія витягу з державного реєстру речових прав на нерухоме  майно про реєстрацію прав та їх обтяжень (реєстраційна служба, вул. Сапіго, 6, м. Полтави).

 

·        Копію свідоцтва про народження дитини.

·        Довідку з місця проживання, про склад сім'ї та реєстрацію або витяг з домової книги.

·        Копія свідоцтва про шлюб батьків, (розірвання шлюбу, свідоцтво про смерть одного із батьків, документальне підтвердження статусу одинокої матері, тощо).

·        Характеристика сім'ї на предмет того, чи приділяють батьки належну увагу вихованню, навчанню та утриманню дитини (надається закладом, де навчається дитина. Якщо дитина утримується вдома – характеристика сім'ї надається з місця праці одного із батьків або проживання).

Опікуни або піклувальники, крім вищезазначених надають наступні документи:

а) копію рішення про встановлення опіки (піклування) над дитиною;

б) копію рішення про встановлення опіки над майном дитини.

У разі виїзду сім'ї на постійне місце проживання за кордон до зазначених документів додається довідка управління (відділу) у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб за місцем реєстрації сім'ї.

Служба у справах дітей розглядає подані документи та з'ясовує наявність (відсутність) обставин, що можуть бути підставою для відмови у наданні дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна дитини.

           Виконавчий комітет може відмовити у наданні дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна дитини у разі порушень її прав та інтересів.

Порядок розгляду питання:

  • прийом документів;
  • розгляд питання на засіданні виконкому;
  • видача рішення райвиконкому заявнику.

Термін розгляду до 1 місяця.

Відділ містобудування та архітектури Київської районної в м. Полтаві ради

 

м. Полтава, вул. Маршала Бірюзова, 1/2, к. 20, 21.

тел. 565869 – завідувач відділом, тел.. 565897 – землевпорядники.

 

Інформація щодо режиму роботи відділу:

понеділок – четвер з 8.00 до 17.15, п'ятниця з 8.00 до 16.00, перерва з 12.00 до 13.00. Приймальний день - четвер з 8.00 до 17.15.

Заява з визначеними документами в будь-який день заявником подається в к.13.

 

 

Відділом розглядаються питання в сфері будівництва та земельних відносин на території Київського району в межах наданих районній раді повноважень

 

 

1.    Виготовлення, реєстрація та видача будівельних паспортів на забудову земельних ділянок.

 

        Відповідно п. 1 до ст. 27 закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено, що будівельний паспорт визначає комплекс містобудівних та архітектурних вимог до розміщення і будівництва індивідуального (садибного) житлового будинку, садового, дачного будинку не вище двох поверхів (без урахування мансардного поверху) з площею до 300 квадратних метрів, господарських будівель і споруд, гаражів, елементів благоустрою та озеленення земельної ділянки.

Наказом № 66 від 25.02.2013 року Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про внесення змін до Порядку видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки». Для отримання «Будівельного паспорту» на забудову земельної ділянки заявник звертається до районної ради за місцем розміщення земельної ділянки із заявою встановленого зразка. До заяви додаються:

1.    Документ, що підтверджує право власності або користування земельною ділянкою (нотаріально завірений).

2.    Копія громадянського паспорту забудовника.

3.    Документи на право власності на нерухоме майно (у разі наявності)

4.    Згода співвласника на проведення добудови, реконструкції тощо, завірена в установленому порядку (у разі наявності).

5.    Кадастровий план земельної ділянки.

6.    Ескіз намірів забудови (виготовлений відповідно до Наказу № 66 від 25.02.2013 року Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про внесення змін до Порядку видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки»

7.    Викопіювання земельної ділянки в масштабі 1:500 (із зазначенням інженерних мереж можете замовити в каб. 129 по вул. Соборності, 36).

8.    У разі наявності – копія технічного паспорту на домоволодіння.

Порядок розгляду питання:

·       прийом документів,

·       виготовлення та реєстрація будівельного паспорту протягом 10 робочих днів на безкоштовній основі.

·       видача «Будівельного паспорта»

 

Термін розгляду – 10 робочих днів.

 

Відповідно до п. 2.4 Наказу № 66 від 25.02.2013 року Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про внесення змін до Порядку видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки» пакет документів для видачі будівельного паспорта або внесення змін до нього повертається уповноваженим органом містобудування та архітектури замовнику з таких підстав:

·       неподання повного пакета документів, визначених пунктом 2.1 або 2.2 цього розділу;

·       невідповідність намірів забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні, детальним планам територій, планувальним рішенням проектів садівницьких та дачних товариств, державним будівельним нормам, стандартам і правилам.

 

До уваги заявників:

·       Відповідно до п. 2.16 Наказу № 66 від 25.02.2013 року Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про внесення змін до Порядку видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки» після направлення замовником відповідно до статті 34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» повідомлення про початок виконання будівельних робіт до відповідних органів Держархбудінспекції України будівельний паспорт є підставою для виконання будівельних робіт.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

до Порядку видачі

будівельного паспорта

забудови земельної ділянки

 

Голові Київської Районної в м. Полтаві ради

Синягівському С.О.

               (найменування уповноваженого органу

                      містобудування та архітектури)

___________________________________

                                    (П.І.Б. заявника)

 

Паспорт: серія _____ № ______________

Адреса реєстрації: ___________________

___________________________________

тел.                                                              

 

 

ЗАЯВА

на видачу будівельного паспорта

(внесення змін до будівельного паспорта)

 

 

Прошу видати (внести зміни в) будівельний паспорт забудови земельної ділянки загальною площею _______ га, посвідченої ______________________ __________________________________________________________________, (документ, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою, або договір суперфіцію)

 

яка розташована ____________________________________________________

__________________________________________________________________.

(місцезнаходження земельної ділянки)

 

    До заяви додається: ____________________________________________

_______________________________________________________________

                                                             (згідно із пунктами 2.1, 2.2 розділу ІІ Порядку видачі будівельного

паспорта забудови земельної ділянки)

 

При цьому даю згоду відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» на обробку моїх особистих персональних даних у картотеках та/або за допомогою інформаційно-телекомунікаційних систем з метою підготовки відповідно до вимог законодавства статистичної, адміністративної та іншої інформації з питань діяльності уповноваженого органу містобудування і архітектури.

 

 

___________________________          _______________________________

             (прізвище, ім'я, по батькові)                                                                          (підпис)

 

____ _______________ 20___ року

 

 

 

2.                  Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельних ділянок для розміщення і будівництва індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків вище двох поверхів (без урахування мансардного поверху) з площею понад 300 квадратних метрів, для індивідуального гаражного будівництва, будівництва та обслуговування окремих господарських будівель і споруд, для здійснення реконструкції, капітального ремонту та перепланування квартир.

 

Відповідно до ст. 29 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки є одним із складових вихідних даних та надаються для проектування нового об'єкта будівництва (площею понад 300 квадратних метрів). Наказом № 109 від 07.07.2011 року «Про затвердження Порядку надання містобудівних умов і обмежень на забудову земельної ділянки, їх склад та зміст» зазначений склад документів, які необхідно додавати замовником до заяви.

        Для отримання містобудівних умов та обмежень забудови земельних ділянок для розміщення і будівництва індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків вище двох поверхів (без урахування мансардного поверху) з площею понад 300 квадратних метрів, для індивідуального гаражного будівництва, будівництва та обслуговування окремих господарських будівель і споруд, для здійснення реконструкції, капітального ремонту та перепланування квартир заявник особисто звертається до районної ради за місцем розміщення земельної ділянки із заявою встановленого зразка. В зразку заяви вказані документи, які необхідно подавати разом із заявою.

 

           Відповідно до п. 2.4 Наказу № 109 від 07.07.2011 року «Про затвердження Порядку надання містобудівних умов і обмежень на забудову земельної ділянки, їх склад та зміст» підставою для відмови у видачі містобудівних умов та обмежень є невідповідність намірів забудови земельної ділянки положенням відповідної містобудівної документації на місцевому рівні.

 

Порядок розгляду питання:

·       прийом документів,

·       виготовлення та реєстрація містобудівних умов та обмежень забудови земельних ділянок для розміщення і будівництва індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків вище двох поверхів (без урахування мансардного поверху) з площею понад 300 квадратних метрів, для індивідуального гаражного будівництва, будівництва та обслуговування окремих господарських будівель і споруд, для здійснення реконструкції, капітального ремонту та перепланування квартир протягом 7 робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви на безкоштовній основі.

·       видача містобудівних умов та обмежень забудови земельних ділянок.

 

Термін розгляду – протягом семи робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви
(п. 2.6 Наказу № 109 від 07.07.2011 року «Про затвердження Порядку надання містобудівних
умов і обмежень на забудову земельної ділянки, їх склад та зміст»).

 

Додаток 1

до Порядку видачі

будівельного паспорта

забудови земельної ділянки

 

Голові Київської Районної в м. Полтаві ради

Синягівському С.О.

               (найменування уповноваженого органу

                      містобудування та архітектури)

___________________________________

                                    (П.І.Б. заявника)

 

Паспорт: серія _____ № ______________

Адреса реєстрації: ___________________

___________________________________

тел.                                                       

 

ЗАЯВА

 

Про________ (-шу ,-симо) надати містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки по ________________________________________

(місцезнаходження земельної ділянки)

в м. Полтаві загальною площею ______________________ га, посвідченої __________________________________________________________________, (документ, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою, або договір суперфіцію)

 

для __________________________________________________________

__________________________________________________________________.

(призначення будівлі, споруди, орієнтовні характеристики)

 

Додатки:

 

    засвідчена в установленому порядку копія документа про право власності (користування) земельною ділянкою;

    ситуаційний план  (схема) щодо місцезнаходження земельної ділянки (у довільній формі);

    викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:2000;

    кадастрова довідка з  містобудівного  кадастру  (у  разі наявності);

   черговий кадастровий план (витяг із земельного кадастру - за умови відсутності містобудівного кадастру);

    фотофіксація земельної ділянки (з оточенням);

    містобудівний розрахунок з техніко-економічними показниками запланованого об'єкта будівництва.

___________________________                _______________________________

             (прізвище, ім'я, по батькові)                                                                          (підпис)

____ _______________ 20___ року

 

 

 

3.                  Розгляд питань щодо самочинно збудованого майна (житлових приміщень, житлових приміщень у гуртожитках, індивідуальних (садибних) житлових будинках, садових будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, прибудов до них, індивідуальних гаражів).

4.            Складання протоколів про адміністративні правопорушення згідно зі ст. 150 КУпАП «Порушення правил користування жилими будинками і жилими приміщеннями» в частині самовільного переобладнання та перепланування жилих будинків і жилих приміщень.

 

    Заявник з правовстановлюючими документами на нерухоме майно, розміщене на території Київського адміністративного району м. Полтава, технічним паспортом на майно, громадянським паспортом, наявними погодженнями балансоутримувача будинку та, у разі наявності, технічними звітами щодо відповідності проведених перепланувань вимогам ДБН звертається із заявою в к. №13 (для отримання консультації у прийомний день - четвер в к. №20).

 

Порядок розгляду питання:

·       прийом документів,

·       складання протоколу про адміністративні правопорушення (за самочинне перепланування та переобладнання),

·       розгляд питання на адміністративній комісії (засідання відбуваються відповідно до затвердженого графіка),

·       розгляд питання на засіданні виконкому,

·       видача рішення райвиконкому заявнику.

Заява розглядається у встановлений законодавством термін.

           У разі виявлення факту самочинного будівництва, у зв'язку з відсутністю  у районної ради повноважень щодо вжиття відповідних заходів за вказане правопорушення, направляється лист до Департаменту Державної архітектурної-будівельної інспекції для вжиття відповідних заходів згідно  з чинним законодавством.

 

5.             Надання інформації про відповідність місця розташування індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд вимогам державних будівельних норм.

 

Надається інформація про відповідність місця розташування будівель за вказаною адресою вимогам державних будівельних норм згідно з Постановою № 461 Кабінету міністрів від 13.04.2011 року.

 

Заявник з правовстановлюючими документами на нерухоме майно, розміщене на території Київського адміністративного району м. Полтава, технічним паспортом на майно, громадянським паспортом, наявними погодженнями та документами звертається із заявою в к. №13 (для отримання консультації у прийомний день - четвер в к. №20).

До заяви додаються:

·       Копія технічного паспорту (існуючий стан).

·       Копія свідоцтва про право власності на нерухоме майно.

·       Копія документу, що підтверджує право власності на земельну ділянку (для отримання консультації у прийомний день - четвер в к. №20).

·       Копія громадянського паспорту.

 

Порядок розгляду питання:

·       прийом документів,

·       підготовка інформації про відповідність місця розташування будівель за вказаною адресою вимогам державних будівельних норм

·       видача інформації заявнику.

Заява розглядається у встановлений законодавством термін.

 

6.                  Надання довідок про придатність місцевих очисних споруд (септиків) для користування на території садибної забудови.

 

Заявник з правовстановлюючими документами на нерухоме майно, розміщене на території Київського адміністративного району м. Полтава, технічним паспортом на майно, громадянським паспортом, наявними погодженнями та документами звертається із заявою в к. №13 (для отримання консультації у прийомний день - четвер в к. №20)

 До заяви додаються:

·       Копія технічного паспорту (існуючий стан).

·       Копія свідоцтва про право власності на нерухоме майно.

·       Копія документу, що підтверджує право власності або користування на земельну ділянку (для отримання консультації у прийомний день - четвер в к. №20).

·       Копія громадянського паспорту.

·       Копія проекту на водопостачання.

·       Згода співвласників (у разі наявності).

·       Копія проектної документації на водовідведення.

·       Акт на приховані роботи (виконаний спеціалізованою організацією, що має відповідну ліцензію або сертифікат про відповідність виконаного будівництва проектній документації та придатність до експлуатації).

·       Договір з КТП на вивезення рідких побутових відходів.

 

Порядок розгляду питання:

·       прийом документів,

·       підготовка довідки про придатність місцевих очисних споруд (септиків) для користування на території садибної забудови,

·       видача довідки заявнику.

Заява розглядається у встановлений законодавством термін.

 

 

7.                  Обстеження технічного стану будівель, що знаходяться у власності громадян.

 

При районній раді створена комісія з питань обстеження житлових будинків, які належать громадянам, при виконавчому комітеті Київської районної в м. Полтаві ради, членами якої є і працівники відділу містобудування та архітектури.

У своїй діяльності комісія керується Конституцією України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими законодавчими актами.

Рішенням виконавчого комітету Київської районної в м. Полтаві ради від 09.03.2016 року затверджене «Положення про комісію з питань обстеження житлових будинків, які належать громадянам, при виконавчому комітеті Київської районної в м. Полтаві ради». У п. 4 4 вказаного Положенням визначений перелік необхідних документів, які подаються разом з заявою:

·       технічний паспорт на домоволодіння;

·       документ, що посвідчує право власності на вказане домоволодіння;

·       висновок спеціалізованої проектної організації щодо технічного стану житлового будинку.

Виїздом на місце комісія проводить обстеження технічного стану житлового будинку, складає акт, перевіряє обгрунтованість висновків проектної організації та виносить пропозиції для розгляду на засідання виконавчого комітету.

При визнанні житлового будинку непридатним для проживання комісія виконкому Київської районної в м. Полтаві ради вносить пропозицію з проектом відповідного рішення.

 

Порядок розгляду питання:

·       прийом документів,

·       проведення комісійного обстеження на місці та складання відповідного акта,

·       розгляд питання на засіданні виконкому,

·       видача рішення райвиконкому заявнику.

Заява розглядається у встановлений законодавством термін.

 

8.                  Розгляд звернень фізичних та юридичних осіб з питань будівництва (у частині приватної забудови, в тому числі щодо об'єктів газифікації, електропостачання, водопостачання).               

 

Заявник з правовстановлюючими документами на нерухоме майно, розміщене на території Київського адміністративного району м. Полтава, технічним паспортом на майно, громадянським паспортом, наявними погодженнями та документами звертається із заявою в к. №13 (для отримання консультації у прийомний день - четвер в к. №20).

До заяви додаються:

·       Копія технічного паспорту (існуючий стан).

·       Копія свідоцтва про право власності на нерухоме майно.

Копія документу, що підтверджує право землекористування на земельну ділянку (для отримання консультації у прийомний день - четвер в к. №20).

·       У разі проведення нового будівництва: копія будівельного паспорта на забудову земельної ділянки та копія повідомлення про початок будівельних робіт.

·       Копія громадянського паспорту

 

Порядок розгляду питання:

·       прийом документів,

·       розгляд питання на засіданні виконкому,

·       видача рішення райвиконкому заявнику.

Заява розглядається у встановлений законодавством термін.

 

9.                  Розгляд звернень фізичних та юридичних осіб з питань земельних відносин (в тому числі щодо затвердження документації із землеустрою, надання та передачі земельних ділянок у власність чи користування).

Питання розглядаються керуючись:

·       ст. 121, 118, 186, 198 Земельного кодексу України

·       ст. 56 Закону України «Про землеустрій»

·       ст. 16 Закону України «Про Державний земельний кадастр».

 

Заява та копії необхідних документів подаються в к. 13.

Під наведеними нижче зразками заяв зазначені документи, які необхідно подавати разом з заявою.

У разі необхідності отримання консультації щодо впорядкування землекористування заявник у прийомний день – четвер - звертається в к. 21. При собі необхідно мати всі наявні документи на домоволодіння.

 

 

                                                       Голові

Київської районної

                                                       в м. Полтаві ради

                                                       Синягівському С.О.

 

                                                                                                             

                                                                                                             

                                                       Що мешкає:                                  

                                                                                                             

                                                       тел.                                                

 

Заява

 

        Прошу надати дозвіл на виготовлення документації із землеустрою на

земельну ділянку по вул.                                                                               

площею              кв.м для              (зазначається цільове призначення земельної ділянки відповідно до ст. 121 Земельного кодексу України).                                                                                                                                          

                                                                                                                        

                                                                                                                        

 

        Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» надаю згоду на обробку своїх персональних даних для використання їх відповідно до вимог чинного законодавства.

        Також посвідчую, що із правами, які я маю відповідно до змісту ст.8 Закону України «Про захист персональних даних», ч.1 ст.10 Закону України «Про доступ до публічної інформації» ознайомлений (на).

 

                                                                                                                       

        дата                                                                            підпис

 

 

До заяви додається:

 

1.    Копія паспорту громадянина.

2.    Графічні матеріали бажаного місця розміщення земельної ділянки у відповідності до ст. 118 п. 6 Земельного кодексу України або кадастровий план земельної ділянки.

3.    Акт погодження меж земельної ділянки (ст. 198 ЗКУ)

4.    Копія технічного паспорту на домоволодіння (у разі наявності).

5.    Копія права власності на нерухоме майно (у разі наявності).

6.    Інформація про виділення земельної ділянки згідно рішень минулих років (ст. 56 Закону України «Про землеустрій»).

 

Порядок розгляду питання:

·       прийом документів,

·       розгляд питання на черговому засіданні депутатської комісії з питань розвитку території, використання земельних ресурсів, будівництва, інвестицій та розвитку підприємництва Київської районної в м. Полтаві ради

·       розгляд питання сесії верховної ради

·       видача рішення сесії заявнику.

Заява розглядається у встановлений законодавством термін.

                                                                                                             

                                                                                                             

                                                       Що мешкає:                                  

                                                                                                             

                                                       тел.                                                

 

Заява

 

        Прошу затвердити документацію із землеустрою та передати у               

власність (оренду) земельну ділянку по вул.                                              

площею              кв.м для             (зазначається цільове призначення земельної ділянки відповідно до ст. 121 Земельного кодексу України).                                                                                                                                          

                                                                                                                        

        Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» надаю згоду на обробку своїх персональних даних для використання їх відповідно до вимог чинного законодавства.

        Також посвідчую, що із правами, які я маю відповідно до змісту ст.8 Закону України «Про захист персональних даних», ч.1 ст.10 Закону України «Про доступ до публічної інформації» ознайомлений (на).

 

                                                                                                                       

        дата                                                                            підпис

 

До заяви додаються:

1.    Копія документації із землеустрою на земельну ділянку (ст. 118 Земельного кодексу України).

2.    Копія витягу із Державного земельного кадастру про присвоєння кадастрового номеру земельній ділянці (ст. 16 Закону України «Про Державний земельний кадастр».

3.    Копія паспорту громадянина.

 

Порядок розгляду питання:

·       прийом документів,

·       розгляд питання на черговому засіданні депутатської комісії з питань розвитку території, використання земельних ресурсів, будівництва, інвестицій та розвитку підприємництва Київської районної в м. Полтаві ради

·       розгляд питання сесії верховної ради

·       видача рішення сесії заявнику.

Заява розглядається у встановлений законодавством термін.

 

10.             Розгляд спорів з приводу суміжного землекористування.

 

При районній раді створена комісія для розгляду спорів з приводу суміжного землекористування, членами якої є і працівники відділу містобудування та архітектури.

Завдання комісії по земельним спорам є вирішення земельних спорів щодо меж земельних ділянок, що перебувають у власності і користуванні громадян та додержання правил добросусідства відповідно до Земельного Кодексу України.

Узгоджувальна комісія для розгляду спорів з приводу суміжного землекористування керується Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Земельним кодексом України, законом «Про землеустрій», державними законодавчими та нормативними актами, розпорядчими документами міської та районної рад.

        Комісія по земельним спорам може проводити своє засідання як у виконкомі так і у місці виникнення спору.

        Земельні спори розглядаються органами місцевого самоврядування на підставі заяви однієї із сторін у місячний термін, при умові надання заявником всіх необхідних документів для розгляду даного спору.

        Проведення засідання узгоджувальної комісії для розгляду спорів з приводу суміжного землекористування оформляється актом.

        Рішення узгоджувальної комісії для розгляду спорів з приводу суміжного землекористування затверджується на засіданні виконкому.

Порядок розгляду питання:

·       прийом документів,

·       проведення обстеження на місці та складання відповідного акта,

·       розгляд питання на засіданні виконкому,

·       видача рішення райвиконкому заявнику.

Заява розглядається у встановлений законодавством термін.

 

11.             Надання чи зміна адрес об'єктам нерухомого майна, що знаходяться у власності громадян на території Київського адміністративного району м. Полтава

 

Рішенням п'ятдесятої сесії п'ятого скликання Полтавської міської ради від 25 лютого 2010 року затверджений порядок надання та зміни адрес об'єктам нерухомості в м. Полтава. Відповідно до п. 3.2. цього порядку зазначено, що для присвоєння (зміни) адреси об'єкту нерухомості власник майна подає заяву до виконавчого комітету відповідної ради. Згідно п. 3.2.1.2 до заяви додаються наступні документи:

·       нотаріально завірена копія правовстановлюючих документів, що підтверджують право власності заявника на об'єкт нерухомості як окремий об'єкт нерухомого майна (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, договір дарування, рішення суду та ін.)

·       копія технічного паспорту домоволодіння чи об'єкту нерухомого майна,

·       копія правовстановлюючих документів, що підтверджують право власності чи користування земельною ділянкою,

·       копія паспорту та ідентифікаційного коду

·       кадастровий план земельної ділянки з каталогом координат в місцевій системі координат (відповідно до листа управління з питань містобудування та архітектури від 03.12.2013 року №01-10-17/2894).

 

    Заявник із зазначеними документами звертається із заявою в к. №13 (для отримання консультації у прийомний день - четвер в к. №20).

 

Порядок розгляду питання:

·       прийом документів,

·       направлення запиту до управління з питань містобудування та архітектури щодо надання інформації про можливість надання (уточнення) адреси об'єкту нерухомого майна.

·       розгляд питання на засіданні виконкому після отримання відповіді,

·       видача рішення райвиконкому заявнику.

Заява розглядається у встановлений законодавством термін.

 

ЗРАЗОК ЗАЯВИ із згодою на обробку персональних даних:

 

                                                       Голові

                                                      Київської районної

                                                       в м. Полтаві ради

                                                       Синягівському С.О.

 

                                                                                                             

                                                                                                             

                                                       Що мешкає:                                  

                                                                                                             

                                                       тел.                                                

 

Заява

 

                                                                                                                        

                                                                                                                        

                                                                                                                        

                                                                                                                        

                                                                                                                        

                                                                                                                        

                                                                                                                        

                                                                                                                        

 

        Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» надаю згоду на обробку своїх персональних даних для використання їх відповідно до вимог чинного законодавства.

        Також посвідчую, що із правами, які я маю відповідно до змісту ст.8 Закону України «Про захист персональних даних», ч.1 ст.10 Закону України «Про доступ до публічної інформації» ознайомлений (на).

 

                                                                                                                       

        дата                                                                            підпис

Загальний відділ

Загальний відділ виконавчого комітету Київської районної в м. Полтаві ради.

м.Полтава, вул. Маршала Бірюзова, 1/2, к. 12,13,19

 

Завідувач загальним відділом (к.19)  -  56-59-50

Сектор по роботі зі зверненнями громадян (к.13)  - 56-58-21

Спеціалісти загального відділу (к.12) -56-58-94

Прийом громадян:

понеділок – четвер з 8.00 до 17.15;
п'ятниця з 8:00 до 16:00;
перерва з 12:00 до 13:00.

Приймання, реєстрація письмових звернень громадян, особистий прийом громадян керівниками райвиконкому.

 

Приймання, реєстрація письмових звернень громадян проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян»

Перелік необхідних документів:

- заява на ім`я голови районної ради (Зразок 1)

- копії документів (відповідно до звернення)

 

Порядок розгляду:

 

- приймання письмових звернень (к. 13 – особисто, через уповноважену особу, поштою або електронною поштою відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» );

- накладення резолюції головою районної ради;
- розгляд звернення виконавцем;
- відповідь заявнику;

- термін вирішення - відповідно до чинного законодавства.

Особистий прийом  керівництвом Київської районної в м.Полтаві ради

 

Прийом відбувається відповідно до графіка особистого прийому громадян керівництвом Київської районної в м.Полтаві ради (див. розділ «Прийом громадян»)

·        перший понеділок та третій вівторок місяця  - особистий прийом голови районної ради  ( за попереднім записом);

·        другий та четвертий понеділок місяця - приймає заступник голови районної ради

·        перша середа та третій понеділок місяця -  приймає заступник голови районної ради з питань діяльності виконавчого органу

·         другий та четвертий понеділок місяця - приймає заступник голови районної ради з питань діяльності виконавчого органу

·        перший та другий вівторок  місяця - приймає заступник голови районної ради з питань діяльності виконавчого органу, начальник  управління соціального захисту населення

·        щочетверга кожного тижня- приймає керуючий справами виконавчого комітету

Видача довідок громадянам про заробітну плату ліквідованих підприємств.

 Перелік необхідних документів:

 

- заява на ім`я голови районної ради (Зразок 2,3);
- паспорт(копія);
- трудова книжка(копія).

 

Порядок розгляду:

 

- приймання заяви (к. 12 – особисто, через уповноважену особу, поштою або електронною поштою відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» );

- накладення резолюції головою районної ради;
- розгляд звернення виконавцем;
- відповідь заявнику;

- термін вирішення – відповідно до чинного законодавства.

Публічна інформація

 У Київській районній в м. Полтаві раді з метою виконання вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації" та Закону України "Про інформацію" розроблені інструкції щодо процедури надання запиту та отримання доступу до публічної інформації.

З порядком подання  запиту на отримання публічної інформації громадяни можуть  ознайомитись на сайті районної ради у розділі «Публічна інформація».

 

ЗРАЗОК 1

 

Голові Київської районної в м.Полтаві ради

______________________________________

(ПІБ –заявника)_________________________

_______________________________________

 (Адреса заявника)_______________________

_______________________________________

(Контактний тел.)________________________

 

 

 

 

 

Заява

 

 

 

(зміст заяви в довільній формі)

 

Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» надаю згоду на обробку своїх персональних даних для використання їх відповідно до вимог чинного законодавства.

Також посвідчую, що із правами, які я маю відповідно до змісту ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних», ч.1 ст. 10 Закону України «Про доступ до публічної інформації» ознайомлений (на).

 

 

 

__________________                                          _____________________

        (дата)                                                                                          (підпис)

 

 

 

 

                                                           ЗРАЗОК 2

 

Голові Київської районної в м.Полтаві ради

______________________________________

(ПІБ –заявника)_________________________

_______________________________________

 (Адреса заявника)_______________________

_______________________________________

(Контактний тел.)________________________

 

 

 

 

ЗАЯВА

 

Прошу надати довідку про заробітну плату з підприємства ___________

 ______________________________________________________________

 ______________________________________________________________

 за роки _______________________________________________________

 ким працював (ла) ______________________________________________

 _______________________________________________________________

 _______________________________________________________________

 

 

 

 

 

Дата ____________                                                   Підпис _____________

 

 

ЗРАЗОК 3

 

Голові Київської районної в м.Полтаві ради

______________________________________

(ПІБ –заявника)_________________________

_______________________________________

 (Адреса заявника)_______________________

_______________________________________

(Контактний тел.)________________________

 

 

 

 

 

ЗАЯВА

 

Прошу надати довідку про підтвердження наказів з підприємства _____________________________________________________________

 _____________________________________________________________

 _____________________________________________________________

 _____________________________________________________________

 _____________________________________________________________

 

 

 

 

 

Дата ____________                                                   Підпис _____________